Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، در حکمی محمد علی‌اکبری را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه ایلام ابقا کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، در حکمی دکتر محمد علی‌اکبری را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه ایلام ابقا کرد.
 در این حکم خطاب به دکتر علی‌اکبری آمده است:
ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه ایلام ابقاء می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های مؤثری بردارید.
انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر اجرایی خانه حکمت گفت: ابن سینا از بزرگ‌ترین حکما و فیلسوف‌های جهان است، او همواره در سفر بوده، اما بیشترین زمانی که در یک شهر ساکن بوده مربوط به اصفهان و ۱۰ سال تحصیل و تدریس وی در این شهر است.


سعید محمدی افزود: در این سینمار دکتر «حسین کلباسی اشتری» استاد تمام گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع «ابتکارات ابن سینا در فلسفه در مقایسه با ارسطو» و دکتر «قاسم پورحسن» دانشیار گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص «اهمیت و جایگاه ابن سینا» در شکل‌گیری مکتب فلسفی متقدم اصفهان سخنرانی می‌کنند.


وی با بیان اینکه برپایی این سمینار نقطه قوت شهر اصفهان در حوزه مباحث علمی خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان به فلسفه می‌توانند روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور در خانه حکمت واقع در چهارراه دهش، ابتدای خیابان شیخ مفید شرقی از این سمینار بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی