Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:49:09 GMT

امکان تکمیل مدارک آزمون تکمیلی تخصصی پزشکی فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۴۴۲

امکان تکمیل مدارک آزمون تکمیلی تخصصی پزشکی فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پذیرش دستیاران دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت غیر متمرکز و توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی در ۷ تا ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

نتیجه بررسی مدارک مرحله اول آزمون از روز یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir قابل مشاهده است.

کلیه شرکت کنندگان که دارای نقص مدرک هستند می‌توانند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می‌شود.

آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های آسکی (OSCE)، PMP، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود برگزار می‌شود.

آزمون کتبی روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ (در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت ۹ صبح) و آزمون شفاهی کلیه رشته‌ها از تاریخ ۷ تا ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

کد خبر 4571916

منبع: مهر

کلیدواژه: فلوشیپ مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌

علی فتحی آشتیانی در نشستی خبری ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان در ۷ ماه گذشته، اظهار کرد: حکم اینجانب ۱۴ شهریور سال گذشته توسط ریاست جمهوری ابلاغ شد؛ در این مدت اقدامات بسیاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون سازمان عمر ۲۰ ساله خود را پشت سر گذاشته است. طی ۲۰ سال گذشته تعداد پروانه‌هایی که توسط سازمان صادر شده بود، ۸۷۵۵ پروانه بوده است. در آزمون صلاحیت حرفه‌ای که پانزدهم دی‌ سال گذشته انجام شد، ۱۶ هزار و ۳۷۱ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۸۰۴۱ نفر در آزمون صلاحیت حرفه‌ای قبول شدند. در اردیبهشت برنامه‌ریزی شده تا در تمام استان ها مصاحبه عمومی و شخصیتی برگزار شود و تعداد قابل توجهی از این افراد فرصت دریافت پروانه تخصصی خود را داشته باشند.

به گفته وی، در کمتر از ۶ ماه معادل ۲۰ سال کاری که سازمان در گذشته انجام داده بود، کار انجام داده‌ایم.

فتحی آشتیانی ادامه داد: تمام این ۸۰۰۰ نفر مصاحبه‌شان انجام می‌شود. طبیعتا مصاحبه تخصصی نیست و بیشتر مصاحبه عمومی، ارزیابی ارتباط کلامی، شایستگی‌های عمومی و شخصیتی، ارزیابی کار با مراجعان و صلابت، پختگی شخصیتی، ارزیابی ظرفیت خردمندی، استدلال منطقی، تناسب ظاهری و پوشش متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی است. در همین راستا بررسی روند تحصیلی و تجرب کاری نیز در مصاحبه مدنظر قرار می‌گیرد و ثبت نام‌ها برای مصاحبه انجام می‌شود. برنامه ریزی شده تا مصاحبه در استان ها توسط استادان متعهد و متدین بررسی شود و بخش قابل توجهی برای کسب پروانه کار تخصصی موفق می‌شوند.

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره به دیگر اقدامات انجام شده طی ۷ ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: در ۲۷ بهمن‌ سال گذشته نیز انتخابات شورای استانی سازمان را به شکل الکترونیک برگزار کردیم و این در حالی بود که این انتخابات ۹ سال بود برگزار نشده بود. شوراهای ۳۰ استان کشور تشکیل و مسئولان استان مشخص شدند و احکام آن ها صادر و تقدیم شده تا کار را با قدرت بیشتر پیش ببرند. این افراد مجری مصاحبه‌های تخصصی در استان‌ها هستند.

اصلاح قانون سازمان نظام روانشناسی

فتحی آشتیانی گفت: تلاش شده در ۷ ماهه گذشته قانون سازمان را اصلاح کنیم و همچنین با سازمان‌های دیگری که در این حوزه کار می‌کردند ارتباط نزدیکی شکل گرفته است و سعی شده منافع ملی و سازمانی را مدنظر قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد