Web Analytics Made Easy - Statcounter

زوربخش با اشاره به راه اندازی اتوبوس ها و تاکسی های گردشگری در ایام نوروز گفت: ۹ پارکینگ موقت با ظرفیت ۹۲۹ خودرو در ایام نوروز در شیراز راه اندازی می شود و در مجموع ۲۱ هزار و ۳۰۰ پارکینگ خودرو در تعطیلات نوروز برای گردشگران فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجتبی زوربخش» روز گذشته (دوشنبه 27 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات حوزه حمل و نقل در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: 6 دستگاه اتوبوس گردشگری مجهز به راهنمای گردشگری در ایام تعطیلات نوروز برای شیراز در نظر گرفته شده تا به صورت رایگان به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به برگزاری تورهای گردشگری رایگان در ایام تعطیلات، افزود: شهروندان و مسافران می توانند با استفاده از این اتوبوس های گردشگری از اماکن شاخص شیراز نظیر حرم مطهر شاهچراغ (ع)، مجموعه زندیه، باغ ارم، دروازه قرآن، آرامگاه های حافظ و سعدی بازدید کنند.

 

وی بیان کرد: مدت زمان هر تور چهار ساعت است، همچنین با هدف خدمات رسانی به گردشگران نوروزی، تاکسی های ویژه گردشگری در شیراز راه اندازی شده و این وسایل نقلیه در ایام نوروز در مقابل اماکن مذهبی و گردشگری نام برده، مستقر خواهند شد.

 

زوربخش با اشاره به شستشو و رنگ آمیزی 750 دستگاه اتوبوس شهری، عنوان کرد: 9 پارکینگ موقت با ظرفیت 929 خودرو در ایام نوروز در شیراز راه اندازی می شود و در مجموع 21 هزار و 300 پارکینگ خودرو در تعطیلات نوروز برای گردشگران و شهروندان شیرازی فعال است.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: دوربین تردد شمار در پنج ورودی کلانشهر شیراز نصب شده و از این طریق، مدیریت لحظه ای ترافیک و هماهنگی با پلیس راهور، اورژانس و سایر نهادهای ذی ربط انجام خواهد شد.

 

وی تآکید کرد: شهروندان و مسافران نوروزی می توانند انتقادها و شکایت های خود را از نحوه خدمات رسانی در ایام نوروز از طریق تماس با شماره تلفن 32910 اطلاع دهند.

 

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری سال نو چهارشنبه سوری دیدار با مراجع مراجع و علماء مراجع عید نوروز بازار شب عید حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تعطیلات نوروزی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب