Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@03:45:48 GMT

رامبد جوان مهمان علی ضیا در برنامه تحویل سال

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۵۳۶

ساعت24-علی ضیا امشب در سومین قسمت از برنامه تحویل سال خود میزبان مجری برنامه خندوانه است.

علی ضیا امشب میزبان رامبد جوان مجری برنامه «خندوانه» است. همچنین با رضا صادقی خواننده، افشین قطبی مربی تیم فولاد خوزستان، علی انصاریان ورزشکار و مجری، مجتبی محمدی سرباز خوزستانی که در حادثه تروریستی اهواز جان چند نفر را نجات داد و یکی از ۱۱ چهره مردمی، زیبا عزیزی چهارمین زن موفق روستایی جهان در سال ۲۰۱۸ و یکی دیگر از ۱۱ چهره مردمی، خانواده شهید نورخدا و مقداد باقرزاده آموزگار یکی از دورترین و محروم‌ترین روستاهای ایران گفتگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ضیا تا سه شنبه ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌برد، چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش ۱۹ تا ۲۰:۳۰ و ۲۳ تا ۲ بامداد پخش خواهد شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ببینید | ردپای آبی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود