Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:00:20 GMT

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام صدوق در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۵۷۵

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام صدوق در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین صدوق اندیشمند انقلاب فرهنگی در قم برگزار شد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مسعود صدوق اندیشمند انقلاب فرهنگی در بیت ایشان برگزار شد.

آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری، مسعود نجابتی مدیرگروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح، حجت‌الاسلام جمالی عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی، کشوری دبیر الگوی اسلامی پیشرفت، شاگردان و اعضای فرهنگستان علوم اسلامی و حسینیه اندیشه در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم بزرگداشت شهید شاخص ارتش در همدان برگزار شدمراسم بزرگداشت مرحوم «صالحی خوانساری» در قم برگزار شدمراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله گلپایگانی در قم برگزار می‌شودحجت الاسلام حیدری در این مراسم گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین صدوق در آخر عمر خویش مجاهدت علمی خود را جمع‌بندی کرده و در دو کتاب گفتمان «انقلاب اسلامی» و «بررسی 3 تئوری تولید قدرت، ثرورت، اطلاع در سبک زندگی غربی و سبک زندگی اسلامی» مطرح کرد و در این دو کتاب شیوه و راه اداره کشور و هماهنگی ساختارها با اهداف انقلاب اسلامی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود صدوق از اساتید سطح عالی حوزه علمیه بود که روز پنجشنبه 26 اسفندماه سال 95 به منظور شرکت در سخنرانی به دعوت مردم شیراز در حال سفر به این شهر بود و در حوالی شهر آباده در استان فارس دچار سانحه رانندگی شد و به دیار باقی شتافت.

پیکر آن مرحوم پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله خرازی در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در این مراسم پژوهشگران و دانشجویان آثار این شاعر و نویسنده ایرانی را مورد بررسی قرار دادند.
مخاطبان و علاقمندان می‌توانند پند و اندرز‌های این شاعر را در گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید و رباعیات که در کلیات سعدی گردآوری شده است مطالعه کند.
در تقویم رسمی کشورمان به همت مرکز سعدی‌شناسی ایران، روز اول اردیبهشت روز آغاز نگارش کتاب گلستان روز سعدی نامیده شده است و همه ساله در یادبود سعدی مراسم مختلفی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد