Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@10:29:07 GMT

مرگ بی سروصدای 44 نفر در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۵۷۶

رکنا: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت:آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در ۱۱ ماه امسال ۴۴ نفر است که از این تعداد فوتی ۴۳ نفر مرد و یک نفر مرد بوده‌اند.

به گزارش رکنا، علی سلیمانی‌پور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه صدور مجوز سقط درمانی تنها از سوی کمیسیون تخصصی در پزشکی قانونی انجام می‌شود، اظهار کرد: بر این اساس طی ۱۱ ماه امسال در مجموع ۶۷۴ نفر در سطح استان اصفهان برای دریافت این مجوز به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از این تعداد ۵۶۰ نفر موفق به دریافت مجوز سقط درمانی شده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: میزان مراجعات دریافت مجوز سقط درمانی در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در ۱۱ ماه امسال را ۴۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد فوتی ۴۳ نفر مرد و یک نفر مرد بوده‌اند.

سلیمانی‌پور اضافه کرد: تعداد مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۹ نفر بوده‌اند، کاهش داشته است.

وی آمار فوت شدگان ناشی از سوختگی در ۱۱ ماه امسال در استان اصفهان را ۱۵۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۲ نفر زن و ۸۰ نفر مرد بوده‌اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان کربن فوتی مسمومیت با گاز عکس فیلم یک زن حادثه مصدوم پرونده جوان تلگرام بیمارستان مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد دام سنگین کشور به ۵.۵ میلیون راس رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات حاصل از آمارگیری اندازه‌گیری فصلی تعداد و تولیدات فصلی دام سنگین (گاو و گوساله) که اسفند ماه ۱۴۰۲ اجرا شد تعداد گاو و گوساله موجود در دامداری‌های کشور ۵.۴۶ میلیون است که شامل ۱.۶۵ میلیون رأس دام اصیل، ۲.۳۴ میلیون رأس دام آمیخته و ۱.۴۷ میلیون رأس دام بومی است.

در زمستان سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۴ هزار رأس گاو و گوساله در دامداری‌ها در حال پروار بودند و ۳۸۸ هزار رأس گوساله متولد شد.

مقدار تولید شیر گاو در همین مدت، بیش از ۲.۲ میلیون تن برآورد شد.

کد خبر 6081369

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • تعداد شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تعداد دام سنگین کشور به ۵.۵ میلیون راس رسید
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی