Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به بارش برف در مناطق بالادست شهرستان و بارش باران در مناطق پایین دست، بحران در سوادکوه را ترکیبی عنوان کرد. به گزارش بلاغ، سعید یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بارندگی‌ شدید از شب یکشنبه تاکنون، وضعیت شهرستان را رضایت‌بخش ندانست، گفت: شدت بارندگی‌ موجب طغیان رودخانه تلار شده است و با توجه به اینکه این رودخانه از میان شهر پل‌سفید و زیراب می‌گذرد، طغیان آب وارد کوچه، معابر و خانه‌های مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به بارش برف در مناطق بالادست شهرستان و بارش باران در مناطق پایین دست، بحران در سوادکوه را ترکیبی عنوان کرد و در رابطه با وضعیت محور سوادکوه گفت: محور اصلی در حوزه استحفاظی این شهرستان باز بوده و در محورهای فرعی تنها در جایی که شاهد بارش بارف هستیم، محور بسته است.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات محور اصلی در منطقه جوارم است، گفت: در این منطقه ریزش و رانش داشته‌ایم و درختان جنگلی وسط جاده افتاده‌اند اما لودر و بیل مکانیکی در کنار جاده مستقر هستند تا بلافاصله پس از ریزش، سنگ و گل را از وسط جاده جمع کنند.

فرماندار شهرستان سوادکوه در رابطه با توقف حرکت قطار در مسیر ریلی این شهرستان، دلیل آن را خالی شدن زیر خط ریل در یک نقطه عنوان کرد و افزود: مسافران در ایستگاه شهر پیاده شدند و همه آنها با اتوبوس منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه از شب یکشنبه تیم‌های امدادی در مکان های مشخص تقسیم‌بندی و مستقر شده بودند، گفت: در حال حاضر، تیم‌های امدادی با تجهیزات خود در حال تخلیه آب از خانه‌ها و معابر هستند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران

بارش باران از صبح امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) در شیراز و مناطق اطراف آن باعث آبگرفتگی معابر در این مناطق شد.

دریافت 19 MB

تصویربردار: امین فائضی، مریم سادات رحیم‌زاده / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان