Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:27:57 GMT

ریزش سنگ در جاده سوادکوه یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۷۴۰

ریزش سنگ در جاده سوادکوه یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگارایرنا، طبق گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران این حادثه اوایل صبح امروز رخ داد و راننده خودروی سواری مزدا 3 در راه انتقال به بیمارستان در بین راه جان باخت.
براساس این گزارش در این حاددثه یک نفر از سرنشینان خودرو نیز زخمی شد که در بیمارستان زیرآب بستری است.
روز گذشته نیز براثر ریزش سنگ در جاده سوادکوه یک نفر زخمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همساله در زمستان به دلیل بارش برف و باران با ریزش سنگ های معلق کوه های اطراف جاده هراز ، سوادکوه و کندوان حوادث ناگواری برای خودروهای عبوری رخ می دهد که طبق گزارش در سال گذشته بر اثر این حواث 5 نفر در جاده های این استان جان باختند وتعدادی نیز زخمی شدند.
محور سوادکوه ( قائمشهر- تهران) یکی از محورهای پرتردد در مازندران است که در دولت تدبیر وامید چهار خطه شد.
6982/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف و باران بیمارستان خودرو زمستان سوادکوه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت

سرهنگ مصطفی کول‌زاده  اظهار کرد: این تعداد فوتی و مجروح نتیجه ۱۰۰ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

وی سرعت زیاد، انحراف و تجاوز به چپ و سبقت غیرمجاز را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد و افزود: بیشترین تصادفات این مدت به سرعت زیاد و عدم توجه به جلو اختصاص دارد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی در جنوب استان گفت: باتوجه به اینکه بارش باران و لغزنده بودن معابر درون و برون شهری، منجر به افزایش تصادفات و واژگونی ها شده لازم است رانندگان وسایل نقلیه، با احتیاط بیشتری رانندگی و دو موضوع اصلی شامل رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مد نظر قرار دهند.

وی تاکید کرد: رانندگان توجه داشته باشند، هنگام بارش باران میدان دید راننده محدود می‌شود و احتمال بروز تصادف به مراتب بالاتر می‌رود. از این رو لازم است تجهیزاتی مثل برف‌پاک‌کن و بخاری که نقص آن‌ها می‌تواند در دید راننده تاثیرگذار باشد، مورد بازبینی و در صورت نیاز رفع نقص قرار گیرند.

سرهنگ کول زاده با بیان اینکه در بارندگی، سرعت خودرو بایستی به مراتب کمتر از سرعت در راه‌های خشک باشد زیرا که سطح اصطکاک بین راه و لاستیک به حداقل می‌رسد، گفت: هنگامی که آب زیادی در سطح معابر جاری می‌شود، چنانچه با سرعت وارد آن شوید آب موجود میان لاستیک و جاده قرار گرفته و در این حالت خودرو بر روی لایه‌ای از آب حرکت می‌کند و بسیار خطرناک و احتمال خروج از راه و تصادف و واژگونی را افزایش می دهد.

وی تاکید کرد: در مجموع خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی برای حدود ۱۵ دقیقه پس از هر ۲ ساعت رانندگی برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند رعایت فاصله طولی و رانندگی با سرعت مطمئنه می‌تواند از بروز بسیاری سوانح و تلفات جاده‌ای جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است