Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، لئوناردو دی کاپریو با انتشار پوستر فیلم تارانتینو در توئیتر نوشت: این جولای، لئوناردو دی کاپریو و برد پیت با هم در «روزی روزگاری» کوئنتین تارانتینو.

این نخستین پوستر فیلم «روزی روزگاری هالیوود» و نخستین نشانه این فیلم است که به صورت رسمی منتشر می‌شود. پیش از این چند عکس از دی کاپریو و برد پیت در نقش شخصیت‌های فیلم که متعلق به دهه ۱۹۷۰ است، منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارانتینو این فیلم را کارگردانی و تهیه کرده و فیلمنامه آن را نیز نوشته است. او از این فیلم به عنوان داستانی که در لس‌آنجلس ۱۹۶۹ و در دوره هالیوود هیپی رخ می‌دهد یاد کرده‌است.

داستان فیلم درباره قتل شارون تیت بازیگر فقید و همسر رومن پولانسکی است که توسط یک گروه کشته شد.

دو نقش اصلی فیلم شامل ریک دالتون که ستاره سابق فیلم‌های وسترن تلویزیونی بود توسط دی کاپریو و کلیف بوت همراه طولانی مدت وی توسط برد پیت اجرا می‌شود. همسایه ریک شارون تیت بود.

داکوتا فنینگ، لوک پری و دمین لوئیس دیگر بازیگران فیلم هستند. امیل هرش، کلیفتون کالینز، کیت جفرسون، نیکولاس هموند، مارگوت رابی، برت رینولدز، تیموتی اولیفانت، کرت راسل، مایکل مدسن و تیم راث نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

این فیلم در پنجاهمین سال به قتل رسیدن شارون تیت، اکران می‌شود. شارون تیت و دوستانش به دست پیروان چارلز مانسن در منزلشان کشته شدند.

کد خبر 4571872

منبع: مهر

کلیدواژه: کوئنتین تارانتینو برد پیت لئوناردو دی کاپریو هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

کد خبر 6085317

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • تو را است معجزه در کف ز دشمنان نهراس
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد