Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:37:30 GMT

امنیت در جامعه از آب و نان واجب‌تر است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۸۹۰

امنیت در جامعه از آب و نان واجب‌تر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجای کشور با آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار که با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، سردار محمودی فرمانده سابق انتظامی استان و مهدی حاجیان فرمانده جدید انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سردار محمودی در استان قزوین حضور تأثیرگذاری داشتند و از حضور ایشان در این استان خاطرات خوبی داریم و رسالت‌هایی که در حوزه کاری ایشان بود، به خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح اهمیت امنیت از نگاه دین پرداخت و تصریح کرد: امنیت، از آب و نان هم مهم‌تر و واجب‌تر است و این اهمیت سبب شده نخستین دغدغه و درخواست حضرت ابراهیم (ع) به‌عنوان پیغمبری اولوالعزم، تأمین امنیت مردم باشد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه ایمان کلیدی‌ترین کلمه دینی در قرآن است، تصریح کرد: ایمان و امنیت از یک خانواده هستند و معلوم می‌شود تا ایمان نباشد، هر چقدر هم تلاش کنیم امنیت و آرامش حقیقی نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: انسان‌ها اگر تمام ثروت و قدرت دنیا را داشته باشند، بدون ایمان به خدا به امنیت و آرامش درونی نمی‌رسند چرا که بدون ایمان به خدا، نقشه روشنی از عالم نخواهند داشت.

سال را با امنیت کامل سپری کردیم

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجای کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت عمومی است، اظهار کرد: بحمدالله با عنایت خداوند، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبر و بردباری مردم شریف و مجاهدت پیدا و پنهان همه نیروهای امنیتی کشور، سال را با امنیت کامل سپری کردیم.

وی تصریح کرد: مردم نشان دادند اگر مشکل، نگرانی و دغدغه‌ای دارند، از اصول بنیادین خود یعنی دین، حکومت دینی و انقلاب اسلامی دست بردار نیستند.

جانشین فرمانده ناجای کشور خاطرنشان کرد: هر چند سال ۹۷، سال پرکاری برای نیروی انتظامی بود اما سال پر افتخاری را به همراه داشتیم و رهبری نیز در دیدار اخیری که با ایشان داشتیم، رضایت کاملی از عملکرد نیروی انتظامی داشتند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات سردار محمودی فرمانده سابق انتظامی استان بیان کرد: سردار محمودی عملکرد بسیار خوبی در استان قزوین داشتند و در این مدت با تدبیر عمل کردند و با همکاری و هماهنگی بسیار خوبی که با سایر نیروها داشتند، شاهد امنیت بسیار بالایی در قزوین بودیم.

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجای کشور به منظور معرفی سردار مهدی حاجیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان، به قزوین سفر کرده است.

کد خبر 4571949

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین نیروی انتظامی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد

سرهنگ صمدالله ترابی فرماتده انتظامی شهرستان زرند درجلسه تودیع و معارفه فرماتده پاسگاه سی ریز گفت: سلام فرماندهی انتظامی استان کرمان سردارفرشید را ابلاغ می‌کنم و از سروان حسینی برادر شهید امنیت رسول حسینی که ۵ سال خدمت صادقانه انجام داده و تعامل خوبی با مردم داشته است تشکر می‌نمایم.

وی گفت:باخدمت به مردم وبارضایت مردم وانجام شرح وظایف می‌توانیم در جهت رشد و امنیت نقش موثری داشته باشیم.

وی همچنین بیان داشت: عزیزان زیادی از مادر نیروی انتظامی جهت امنیت به درجه شهادت رسیده اند واین یعنی نیروی انتظامی درسایه ولایت فقیه مقام معظم رهبری جهت امنیت مردم ایران اسلامی جان فشانی می‌نمایند.

وی دربحث این روز‌ها که مقوله ححاب است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند علیه حجاب خیلی کار شد؛ چه کسی ایستادگی کرد در مقابل این تلاش‌ها و فراخوان‌ها؟ خود زنها؛ زن‌ها ایستادگی کردند. آنها امیدشان به همین زن‌هایی بود که شما به آنها میگویید بدحجاب؛ امیدشان به این‌ها بود، اینها امیدشان این بود که همین‌هایی که حجاب نیمه‌کاره دارند بکلّی کشف حجاب کنند، ولی نکردند؛ یعنی زدند تو دهن آن تبلیغ کننده بد حجابی و مانیز دراین مسئولیت خطیر که ایشان فرمودنداطاعت امرمی کنیم.

در پایان از زحمات سروان حسینی تقدیر و سرگرد اکبردهقانی به سمت فرمانده پاسگاه سی ریزمعرفی شد.

شهرسی ریز از توابع بخش یزدان آباد مرز شهرستان بافق در استان یزد است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • عزت ایران با ایمان
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد