Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:11:40 GMT

قیمت دلار در بانک‌ها امروز ۹۷/۱۲/۲۸

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۸۹۱

قیمت دلار در بانک‌ها امروز ۹۷/۱۲/۲۸

قیمت دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۲ هزار و ۵۱۸ تومان تعیین شد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ بازار قیمت طلا، سکه و ارز نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، در ماه  های قبل، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین‌ اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت قیمت ارز از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 12 هزار و 518 تومان و 4 ریال، قیمت یورو را 14 هزار و 205 تومان و 2 ریال و قیمت پوند انگلیس را 16 هزار و 620 تومان و 8 ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

قیمت خرید امروز دلار نسبت به دیروز ثابت بود ولی قیمت خرید یورو و پوند در بانک‌ها نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1408/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت

بازار گوشت و دام تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، شاهد افزایش قیمت گوشت گوساله و کاهش قیمت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار کاهش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۷,۵۴۶ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ریزش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۴,۵۵۳ تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روز‌های اخیر در بازار امروز افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۲۵ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۲۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

منبع: اقتصادنیوز

tags # بوقلمون سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین صعود کرد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۳ اردیبهشت
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟