Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@08:03:56 GMT

پشت کردن به نظر مردم ایران با اخراج فردوسی پور!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۹۰۰

به گزارش پارس نیوز، 

با وجود آنکه عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما از تداوم حضور عادل فردوسی‌پور خبر داد، ظاهراً تغییرات جدی‌تر از حدود توان علی عسگری است، چرا که مدیر شبکه سوم سیما بار دیگر به بهانه‌ای نامشخص امشب بار دیگر مانع از پخش آخرین قسمت برنامه نود در سال ۱۳۹۷ شده و ظاهراً قرار است به هر قیمت ممکن مجری و تهیه کننده پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین برنامه تلویزیون پایین کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل فردوسی پور تهیه‌کننده و مجری برنامه ۹۰ با اعلام اینکه برای امشب اجازه پخش این برنامه را نداده‌اند، گفت: «برنامه امشب ۹۰ به آیتم های نوروزی و‌ گلچین اتفاقات سال اختصاص داشت. تیم برنامه ساز و من در چند روز گذشته مشغول تهیه آیتم ها بودیم اما امروز به دستور مدیر شبکه سه برنامه ۹۰ از جدول پخش برنامه های شبکه خارج شد. در شرایطی که تنها چند روز از انتخاب برنامه ۹۰ به عنوان بهترین برنامه سازمان صدا و سیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران می گذرد، از پخش برنامه ممانعت به عمل آمد.»

فردوسی پور مجدداً در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش را می پذیرید؟ نیز تاکید کرده است: «خیر. این پیشنهاد را رد کرده ام. برنامه ۹۰ فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صدها نفر که خالصانه برای رسیدنش به جایگاه امروز تلاش کرده اند. ممکن نیست آدم فرزندش را با پست و مقام معاوضه کند.»؛ موضع‌گیری که نشان می‌دهد مدیران تلویزیون در آستانه سال جدید، عیدی خوبی برای مخاطبانی که به تازگی با رایی بسیار بالا، نود و عادل فردوسی‌پور را انتخاب کرده‌اند در نظر نگرفته‌اند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که عبدالعلی علی عسگری ساعاتی پیش در گفت وگویی عبوری در حاشیه جلسه هیات دولت تاکید کرده بود عادل فردوسی‌پور می‌ماند و به کار خود ادامه می‌دهد اما هنوز مرکب این جملات علی عسگری در طی مصاحبه بر آن تاکید کرده بود، خشک نشد که محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیم با اشاره به تصویر کوتاه دکترعلی عسکری در حاشیه جلسه هیات دولت، حرف‌های رئیسش را این‌گونه اصلاح کرد: «آقای فردوسی پور در شبکه سه سیما خواهد ماند، اما تحولاتی در حوزه ورزش سیما نیز خواهد بود!»

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به مصاحبه دیروز مدیرگروه ورزش شبکه سه سیما در این خصوص تاکید کرد: «همان طور که آقای فضعلی دیروز اعلام کرد تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت، اما در عین حال از ظرفیت‌های عادل فردوسی پور در برنامه‌های دیگر استفاده خواهد شد. مسئولان محترم شبکه سه بسیار امیدوارند که از ظرفیت آقای فردوسی پور در جایگاه قائم مقامی شبکه ورزش استفاده کنند و همچنان بر این پیشنهاد پافشاری می‌کنند.»

رنجبران به این پرسش پاسخ نداده که چرا برنامه که مجری و تهیه‌کننده‌اش به عنوان محبوب‌ترین در نظرسنجی سالیانه صداوسیما انتخاب شده‌اند، دستخوش تغییر می‌شود اما نشان داده تعابیر علی عسگری نیز به منزله حرف آخر نیست و ممکن است روابط عمومی سازمام مجبور به تفسیر آنها شود! در عین حال مشخص نشده در حالی که نود و فردوسی‌پور را بار پیشین به بهانه عدم تمکین به قانون و توجه به کنداکتور چند هفته از کنداکتور حذف کردند، این بار با چه بهانه‌ای در حال حذف کلیِ فردوسی‌پور از برنامه نود هستند؟

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون عادل فردوسی پور جدول سازمان صدا و سیما شبانه روزی عیدی دولت مصاحبه روابط عمومی سازمان رسانه ملی روابط عمومی قانون تلویزیون روابط عمومی سازمان سازمان صدا و سیما مردم ایران مصاحبه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در پویش «کابوسِت منم» از نوجوانان ایرانی خواسته شده است که اگر امکان تماس تصویری با کابینه رژیم صهیونیستی را داشتید، چه پیامی می دادید؟
مخاطبان می توانند پیام تصویری خود را از طریق شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی برای شبکه یک سیما ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند