Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گزارش عملیات امدادی برف و کولاک در چهار استان را تشریح کرد.

مرتضی سلیمی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:در استان گلستان مسیر گرگان به شاهرود (توسکستان) و آزادشهر به شاهرود (خوش ییلاق) ۹۴۰ امدادگر در قالب ۹ تیم و با به کارگیری ١٠ دستگاه (آمبولانس:٢ -کمک دار: ٥ -خودروی نجات: ٢ -آرگو: ١ دستگاه) و همچنین در استان مازندارن مسیر سوادکوه (شیرگاه –زیراب-پل سفید) -ساری به کیاسر ۶۵ نفر در قالب ۲۱ تیم با به کارگیری ٢١ دستگاه (آمبولانس: ٩–کمک دار:٩ - خودروی نجات:٣ دستگاه) عملیات انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد:در استان سمنان مسیر شاهرود به آزادشهر (خوش ییلاق) -مهدی شهر به فولاد محله-دامغان به فولادمحله-میامی به کالپوش-شاهرود به گرگان (توسکستان) هم ۹۴ نفر در قالب ۳۷ تیم و با به کارگیری ٣٣ دستگاه (آمبولانس:١٥ -کمک دار:١٧ - آرگو: ١ دستگاه) و در خراسان رضوی مسیر قوچان به دره گز (گردنه امامقلی) ۱۵ نفر در قالب ۵ تیم با به کارگیری
٥ دستگاه (آمبولانس: ٢–کمک دار:٢ - خودروی نجات: ١دستگاه) خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عملیات امدادی کارگیری کیاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس

مسئول موتورلانس اورژانس فارس در گفت گو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: امسال تعداد موتورلانس‌ها از سه دستگاه به ۷ دستگاه افزایش یافته و ۸۰ درصد خدماتی که آمبولانس ارایه می‌کند از طریق کارشناسان موتور بانی ارایه می‌شود.
محلاتی افزود: استان فارس بعد از تهران بیشترین موتورلانس را دارد و در حال حاضر ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شیراز از خدمات موتور بانی به صورت ۲۴ ساعت‌ها استفاده می کنند.

مسئول موتورلانس اورژانس فارس گفت:  در اماکنی که ترافیک سنگین است و آمبولانس ها به سختی تردد می کنند، موتورلانس‌ها به سرعت اعزام می‌شوند تا خدمات اورژانسی اولیه به بیماران ارائه و در صورت نیاز، آمبولانس برای انتقال بیمار اعزام شود.
وی با بیان اینکه از پارسال که موتور بانی در شیراز راه اندازی شد بسیاری از ماموریت‌های اورژانس فارس سریعتر انجام می‌شود ، افزود: آمبولانس‌ها به طور میانگین ۷ دقیقه و موتورلانس‌ها ۴ دقیقه بر بالین بیمار حاضر و خدمات پزشکی ارایه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان