Web Analytics Made Easy - Statcounter

لئوناردو دی کاپریو با انتشار پوستر فیلم تارانتینو در توئیتر نوشت: این جولای، لئوناردو دی کاپریو و برد پیت با هم در «روزی روزگاری» کوئنتین تارانتینو.

این نخستین پوستر فیلم «روزی روزگاری هالیوود» و نخستین نشانه این فیلم است که به صورت رسمی منتشر می‌شود. پیش از این چند عکس از دی کاپریو و برد پیت در نقش شخصیت‌های فیلم که متعلق به دهه ۱۹۷۰ است، منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارانتینو این فیلم را کارگردانی و تهیه کرده و فیلمنامه آن را نیز نوشته است. او از این فیلم به عنوان داستانی که در لس‌آنجلس ۱۹۶۹ و در دوره هالیوود هیپی رخ می‌دهد یاد کرده‌است.

داستان فیلم درباره قتل شارون تیت بازیگر فقید و همسر رومن پولانسکی است که توسط یک گروه کشته شد.

دو نقش اصلی فیلم شامل ریک دالتون که ستاره سابق فیلم‌های وسترن تلویزیونی بود توسط دی کاپریو و کلیف بوت همراه طولانی مدت وی توسط برد پیت اجرا می‌شود. همسایه ریک شارون تیت بود.

 

داکوتا فنینگ، لوک پری و دمین لوئیس دیگر بازیگران فیلم هستند. امیل هرش، کلیفتون کالینز، کیت جفرسون، نیکولاس هموند، مارگوت رابی، برت رینولدز، تیموتی اولیفانت، کرت راسل، مایکل مدسن و تیم راث نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

این فیلم در پنجاهمین سال به قتل رسیدن شارون تیت، اکران می‌شود. شارون تیت و دوستانش به دست پیروان چارلز مانسن در منزلشان کشته شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: توئیتر هالیوود قتل رومن پولانسکی بازی برد پیت دی کاپریو تارانتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک داور قدیمی دیگر با کت و شلوار مدیریتی!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که حضور داوران قدیمی در باشگاه‌های لیگ برتری به یک اپیدمی تبدیل شده و تعداد زیادی از آنها در سمت های مختلف مدیریتی باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، یک داور بازنشسته دیگر هم به لیگ برتر اضافه شده است.

روز گذشته باشگاه شمس‌آذر قزوین علی میرزابیگی کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران را به عنوان معاون این باشگاه معرفی کرد.

میرزابیگی که چند روزی است کارش را به عنوان معاون شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر شروع کرده، در بازی اخیر این تیم مقابل فولاد هم حضور داشت و با کت و شلوار مدیریتی در جایگاه ویژه نشست.

دیگر خبرها

  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • عکس | استایل نیوشا ضیغمی با چادر  در حرم امام رضا (ع)
  • پوستر/ نصر من الله و فتح قریب
  • یک داور قدیمی دیگر با کت و شلوار مدیریتی!
  • والتر هیل با یک فیلم نوار برمی‌گردد/ ادامه بزن بزن در ۸۴ سالگی
  • پوستر/ سیلی با سرب داغ
  • عکس‌| استایل متفاوت و وایکینگی ارلینگ هالند
  • پوستر/ دست بلند ایران
  • پوستر/ تنبیه متجاوز
  • نمایشگاه پوستر منِ ساده در خرم آباد