Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:43:04 GMT

مردم خوزستان مقاومت را برای جهانیان تعریف کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۰۵۱

مردم خوزستان مقاومت را برای جهانیان تعریف کردند

به گزارش ایرنا امیر عزیز نصیرزاده روز سه شنبه در آئین افتتاحیه نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول افزود: استان خوزستان ظرفیت های تاریخی، اقتصادی و فرهنگی فراوانی دارد و تمام ملت ایران از ذخایر و معادن بزرگ نفت و گاز، صنایع لوله سازی و پتروشیمی آن بهره مند هستند.
وی با اشاره به نقش اساسی خوزستان در اقتصاد کشور گفت: استان خوزستان با داشتن رودخانه های دز، کرخه و کارون نقش مهمی در حوزه کشاورزی و تامین مطالبات و نیازمندی های کشور ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: استان خوزستان با اقشار و قومیت های متعدد ظرفیت های فرهنگی فراوانی دارد و همواره حماسه ساز بوده است.
وی اظهار داشت: شهر دزفول که به شهر موشک ها معروف است در دوران هشت سال دفاع مقدس مورد اصابت حدود 200 فروند موشک قرار گرفت ولی مردم این شهر مقاومت کردند.
امیر نصیر زاده با بیان اینکه مردم اندیمشک نیز در کنار دلاوری های مردم شوش، سوسنگرد، فتح المبین و خرمشهر همواره نقش پشتیبانی داشتند، افزود: مقاومت مردم خوزستان نقش بازدارندگی مستمری ایجاد کرد و باعث شد هیچ کشوری جرات جسارت و تعدی به کشورمان را نداشته باشد.
وی اضافه کرد: مقاومت مردم در جنگ تحمیلی این جنگ را به یک جنگ فرسایشی تبدیل کرد تا نیروهای نظامی شکل گرفتند و مقاومت دایمی ایجاد شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با توصیه مطالعه دفاع مقدس به متولیان اقتصادی و فرهنگی کشور گفت: باید از معدن راهیان نور سالها در برابر تهاجم فرهنگی استفاده کرد چرا که دشمن به پیامدهای مثبت راهیان نور پی برده است.
وی با بیان اینکه دشمن هزینه های زیادی برای جلوگیری از حضور جوانان در راهیان نور داد، افزود: پایگاه وحدتی دزفول به عنوان یکی از یادگارهای دفاع مقدس که شهدای ارزشمندی تقدیم کرده می تواند نقش بسزایی در حضور جوانان در راهیان نور داشته باشد.
به گزارش ایرنا نمایشگاه بزرگ راهیان نور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در آیینی با حضور فرمانده نیروی هوایی و رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گشایش یافت.
این نمایشگاه از امروز سه شنبه 28 اسفند ماه تا 11 فروردین ماه 1398 میزبان کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی است.
7278/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خوزستان تهاجم فرهنگی کاروان های راهیان نور کشاورزی هشت سال دفاع مقدس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه روز ارتش اظهار کرد: خداوند وعده داده که حامی اصلی کسانی است که برای اقامه عدل و قسط قیام می‌کنند و به پا می‌خیزند.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل به محور ظلم و نماد نسل کشی و فساد در عالم تبدیل شده است، عنوان کرد: مقابله با اسرائیل به رسالتی انسانی برای تمام آزادگان دنیا تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: شکست مفسدان و ظالمان مورد تاکید و رضایت خداوند است و بدون شک اتفاقات چند روز اخیر رضایت الهی را برای مردم این خاک و سربازان اسلام فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سرنوشت رژیم اسرائیل با جنایت‌هایی که انجام داده و نسل کشی که صورت داده چیزی جز نابودی و ذلت نیست و این وعده حق الهی است که محقق خواهد شد.

امام جمعه قزوین با تبریک روز ارتش، تصریح کرد: ارتش از ابتدای انقلاب تا به امروز در کنار مردم بوده و افتخار مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان ارتش مکتبی همیشه آماده خدمت به نظام و مردم بوده است، اضافه کرد: ارتش به مایه اتکای جمهوری اسلامی و ملت تبدیل شده است.

آیت الله عابدینی پاسخ به اسرائیل را تنها یک تنبیه محدود و کوچک دانست و عنوان کرد: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی باعث تقویت گروه‌های مقاومت و امیدواری جهان اسلام به مبارزه با اسرائیل شد.

وی با بیان اینکه این پاسخ اقتدار ایران را افزایش داد تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل و نقطه اتکای ملت‌های مظلوم جهان تبدیل شده است.

کد خبر 6080656

دیگر خبرها

  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت