Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیابان های خرم آباد در روزهای پایانی سال مملو از جمعیتی است که برای خرید عید نوروز روانه بازار شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک اینجا خرم آباد است؛ شهر مردمانی مهربان که آوازه مهمان نوازی شان در میان مردم کشور پیچیده و سرآمد است.

 

خیابان های خرم آباد در روزهای پایانی سال مملو از جمعیتی است که برای خرید عید نوروز روانه بازار شده اند و از تب و تاب و جنبش و جوش مردمی که در سایه امنیت شاد هستند حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در لابه لای خرید بسیاری از مردم بهار مهربان را می بینی چه فروشندگانی که رعایت حال مشتری را می کنند و چه افرادی که خرید برای مردم بی بضاعت هم را در برنامه خود قرار داده اند.

 

 

با توجه به این که دشمنان با حمایت های وزارت خزانه داری آمریکا جنگ اقتصادی را علیه کشور به راه انداخته اند با مردم شهر هم صحبت شدیم که آیا شرایط اقتصادی می تواند مانع شور و شوق آن ها برای برگزاری مراسم سنتی عید نوروز شود؟

 

رحیمی که با همسر و فرزند خود برای خرید آمده است، می گوید: امروز ما در یک جنگ اقتصادی به سر می بریم و در بین خریدهایمان متوجه تفاوت قیمت نسبت به سال گذشته می شویم اما با این وجود هم چنان برای سال نو آماده می شویم.

 

وی با اشاره به این که جنگ تحمیلی دشمنان علیه مردم ما 8 سال طول کشید اما بالاخره مقاومت و تلاش مردم ما نتیجه داد، می افزاید: در دوران دفاع مقدس مردم در داخل شهرها و  رزمندگان در جبهه ها تمامی مراسمات از جمله نوروز را برگزار می کردند.

 

رحیمی یادآور می شود: رزمندگان ما در جبهه های دفاع مقدس در ایام نزدیک عید سنگرتکانی می کردند و سفره هفت سین آن ها برپا بود.

 

 

به گفته این شهروندخرم آبادی این شرایط قطعا نمی تواند موجب یأس مردم شود بلکه متناسب با شرایطی که داریم ساده و بدون تکلف نوروز را برپا می کنیم.

 

عباسی از جمله فروشندگان لوازم خانگی نیز معتقد است در جنگ اقتصادی مردم باید در خریدهای خود از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

 

وی همچنین یکی از راه های مقابله با دشمنان اقتصادی را استفاده از کالاهایی می داند که حاصل هنر و زحمات فرزندان این مملکت است.

 

 

در پایان اما وقت عکس ها را کنار هم می گذاریم و فیلم و مصاحبه های مردمی را مشاهده می کنیم آن چه بیش از همه به چشم می آید شادی در سایه امنیت برای همه است؛امنیتی که راحت به دست نیامده و این نشاط و شادی را مرهون خون های ریخته شده رزمندگان ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی در مرزها و از خود گذشتگی مدافعان حرم در بیرون از مرزها هستیم.

 

امید که مسئولین با تلاش های شبانه روزی برای حل مشکلات اقتصادی و نظارت حداکثری بر روی قیمت ها مخصوصا در ایام عید، با مقاومت مردم در این جنگ اقتصادی همراه شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۹۰ درصد یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مرحله سوم طرح کالابرگ الکترویک با اولویت خانوار دهک‌های اول تا هفتم از ۲۰ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.
فلاحتی افزود: در مرحله جدید، هر فرد با خرید از سبد کالایی تعریف شده شامل ۱۱ قلم کالای اساسی آنهم به قیمت سال ۱۴۰۱، مبلغ تا ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف علاوه بر یارانه نقدی را دریافت می‌کند و می‌تواند خرید خود را انجام دهد.
فلاحتی افزود: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده، خرید کند.
وی اظهار داشت: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پایان نبرد سایه‌ها، تغییر منطق بازدارندگی و آغاز فصل جدید در رویارویی ایران و اسرائیل
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ
  • استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • استقبال ۹۰ درصد یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه