Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با صدور احکامی جداگانه مدیران بخش رفاهی، اجرایی و پشتیبانی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «قادر آشنا» با صدور احکامی جداگانه وحید کریمی، مجتبی نماینده و رجبعلی سالاریان را به عنوان مدیران بخش‌های رفاهی، پشتیبانی و اجرایی سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن هر یک از این احکام آمده است:   «ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در بخش متبوع، تعامل سازنده با معاون اجرایی و سایر مدیران کمیته‌ها، تلاش برای تحقق سیاست‌ها و راهبردهای کلان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اجرای مقررات و شرح وظایف مصوب، رعایت اصل صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها، استفاده بهینه از امکانات موجود، ارایه به موقع گزارش‌ها و آمارهای درخواستی، همکاری کامل با کارگروه نظارتی شورای نظارت و ارزیابی، پیگیری جهت اجرای بهینه امور و همچنین اجرای شایسته ماموریت‌های مربوط به آن حوزه؛ از جمله مواردی است که انتظار  دارد با استعانت از درگاه خداوند سبحان و به کارگیری هعمه ظرفیت‌ها در راستای ارایه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مردم و بازدیدکنندگان عزیز در نمایشگاه وجهه همت خود قرار دهید».   گفتنی است بر اساس پیشنهاد صنف نشر، کمیته اجرایی و پیشتیبانی از ساختار سی و دومین  نمایشگاه کتاب تهران حذف و به جای آن سه بخش اجرایی، رفاهی و پشتیبانی در زیر مجموعه معاونت اجرایی نمایشگاه کتاب تهران تعریف و فعال شده است.   سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه 1398 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری دیدار با مراجع ایام نوروز مراجع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اعتکاف بازار مراجع و علماء خبرگزاری شبستان نمایشگاه کتاب کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نرم افزار «جامع تفاسیر نور» توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران عرضه شده است.

ارائه متن ۹۰۳ عنوان کتاب و رساله در ۳۵۷۷ جلد از منابع مهم قرآنی، نمایش متن قرآن با قابلیت‌های متنوع، ۱۳۷ ترجمه به ۳۳ زبان دنیا به همراه مقایسه بین ترجمه‌ها و آیات و اتصال آیات به ۴۰۴ تفسیر مهم شیعه و اهل سنت از ویژگی‌های این نرم افزار است.

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ فروردین در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری از فعالیت بخش حوزوی در نمایشگاه بین المللی قرآن
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان