Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر صبح سه‌شنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان سمنان و آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه ملاک انتخاب مدیران، معاونان و همکاران رنگ و بوی حزبی، سیاسی و ارتباطات دوستانه نیست، ابراز داشت: هرکسی که در این استان به عنوان یک مدیر شروع به کار می‌کند باید از افراد با تجربه نظام جمهوری اسلامی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه باید پرورش نیروهای جوان را برای به دست‌گیری مسئولیت‌های مهم در آینده با تجربه‌ای بیشتر، آماده کنیم، اضافه کرد: منوچهر فخری از نیروهای با تجربه و متخصص است که در شهرداری کرمانشاه، دوره‌ای بسیار شاخص را در رزومه خود به ثبت رسانده است.

دهیاری‌ها سامان‌دهی شوند

استاندار سمنان بابیان اینکه معاون امور عمرانی استاندار کار خود را از شب گذشته با امدادرسانی درراه ماندگان در جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران آغاز کرده است، ابراز داشت: امدادرسانی‌های لازم به مسافران و درراه ماندگان طی شب گذشته انجام شد و در حال حاضر مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

آشناگر سامان‌دهی دهیاری‌ها را از مأموریت‌های معاون جدید امور عمرانی خود برشمرد و تصریح کرد: دهیاری‌های استان در حال حاضر تأمین مالی می‌شوند و دهیاران نیز متناسب با مسئولیت‌هایی که می‌پذیرند باید آموزش داده‌شده و بر نحوه اجرای مسئولیت آن‌ها نظارت شود تا شاهد توسعه بیشتر روستاها باشیم.

وی بابیان اینکه این معاونت باید نسبت به اولویت‌بندی تعریف طرح‌های عمرانی اقدام کند، اضافه کرد: نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی سطح استان، مدیریت شوراهای اسلامی شهرها و تعیین تکلیف حریم‌های شهرهای استان و نظارت مستمر بر آن‌ها از دیگر مسئولیت‌های معاونت عمرانی استاندار سمنان محسوب می‌شود.

تأمین آب گرمسار از سد نمرود

استاندار سمنان بابیان اینکه آب یکی از مسائل و اولویت‌های مهم استان محسوب می‌شود، ابراز داشت: منظور شدن ردیف اعتباری برای انتقال آب دریای خزر به سمنان و قول مساعدت رئیس جمهور برای این کار از جمله عیدی خوب برای مردم این خطه به شمار می‌رود.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: نشست‌هایی با وزیر نیرو برای ساماندهی تأمین مالی و به‌کارگیری شرکت‌هایی که توان و قدرت لازم برای اجرای این پروژه را داشتند در تهران انجام شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر مراحل اجرایی این مهم آغاز شود.

وی بابیان اینکه تأمین آب گرمسار و ایوانکی از سد نمرود بااعتباری بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد تومان از سفر دوم، پیشرفت خوبی داشته و نیازمند حل مسائل و مشکلات آن است، اضافه کرد: تأمین آب سرخه نیز با پیشنهاد مطلوب و تأمین اعتبار توسط وزارت نیرو، از مناطق بالادست تامین‌آب خواهد شد تا آب پایدار مناسب برای این شهرستان تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست از زحمات معاون‌های پیشین امور عمرانی مهدی زند وکیلی و سرپرست این سمت قدرت الله ابک قدردانی و منوچهر فخری از امروز به این سمت منصوب شد.

کد خبر 4571924

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان علیرضا آشناگر جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد

هاشمی  در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود گفت: دور اول سفر  رییس جمهور به سمنان که در آبان ۱۴۰۰ انجام شد، ۱۴۵ مصوبه داشت و اعتباری بالغ بر ۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۱۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی و اقتصادی اختصاص یافت، ادامه داد: از این میزان ۷۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه اقتصادی در قالب تسهیلات بانکی محقق شد.

هاشمی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۷ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبارات اقتصادی جذب شده است، افزود: این میزان معادل حدود ۷۴ درصد از کل اعتبارات اختصاص یافته در این حوزه است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۲ و چهار دهم درصد از مصوبات عمرانی و اقتصادی محقق شده است، اظهار کرد: استان سمنان در موضوع تحقق مصوبات دور اول سفر جزء استان‌های موفق است.

استاندار سمنان ادامه داد: در سفر اول آیت‌الله رئیسی به استان ۴۶۷ ریزپروژه تخصیص اعتبار شد که از این تعداد ۲۱۱ طرح به بهره‌برداری رسید و ۲۵۶ طرح هم در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • رئیس جمهور وارد سمنان شد
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • پروژه های عمرانی استان سمنان
  • جهشی چشم‌گیر در دسترسی به فیبرنوری در سال 1403
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه
  • رئیس جمهور به سمنان سفر می کند