Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد از مسدود شدن مسیر گردنه بیو خبر داد و گفت: امکان تردد هیچگونه خودرو در این مسیر وجود ندارد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

ابراهیم پرفند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون تعداد 261 از مسافرین در مسجد شهرک شاهد شهرستان بجنورد و مسجد روستای حصار حسینی اسکان داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطع ارتباط خراسان شمالی با استان‌های شمالی کشور؛ محور بجنورد به گلستان مسدود شدمحور جنگل گلستان - بجنورد مسدود شدجاده جنگل گلستان- بجنورد بازگشایی شد

وی در ادامه افزود: تعداد 12 تیم امداد رسان با استعداد 42 نفر از امدادگران شهرستان بجنورد در حال خدمت رسانی کامل به مسافران می‌باشند.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد در خصوص وضعیت گردنه بیو در شهرستان بجنورد گفت: این گردنه به طور کامل مسدود می‌باشد و امکان تردد مسافران با توجه به کولاک شدید و بوران برف وجود ندارد.

پرفند تاکید کرد: درحال حاضر کودکان و خانم‌های گرفتار در گردنه بیو به اسکان اضطراری منتقل شده‌اند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد افزود: ناهار و تغذیه کافی در اختیار تمام مسافران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ع

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران + ویدئو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران در مسیر اردبیل به آستارا، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

حمید قویدل اظهار کرد: ساعت ۳:۵۰ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال احمر و نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و هفت مصدوم دیگر توسط ۴ دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مسیر این اتوبوس از استان آذربایجان شرقی به سمت گیلان بوده است که بامداد امروز دچار سانحه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران + ویدئو
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران