Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:23:55 GMT

محور چمن بید خراسان شمالی به جنگل گلستان باز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۴۱۹

محور چمن بید خراسان شمالی به جنگل گلستان باز شد

بجنورد - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: محور چمن بید - جنگل گلستان که دیشب به علت وقوع سیل در حوزه استحفاظی استان گلستان بسته شده بود، امروز بازگشایی شد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون گردنه بیو در مسیر فرعی بجنورد - شوقان که از دیشب با بارش برف مسدود شده بود، همچنان بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح محور، تردد در 2 نقطه گردنه امین الله در مسیر بجنورد - آشخانه تنها با استفاده از زنجیرچرخ امکانپذیر است.
سرهنگ حسین زاده گفت: با تلاش راهداران و شن و نمک پاشی در گردنه اسدلی در مسیر بجنورد - اسفراین، این مسیر باز است و مشکل خاصی در آن وجود ندارد.
سرهنگ حسین زاده افزود: از شب گذشته تا کنون 6 فقره تصادف در محورهای استان به وقوع پیوسته که منجر به مجروح شدن 6 نفر شده و علت عمده آنها انحراف به چپ بوده است.
به گزارش ایرنا؛ بر اساس اعلام هواشناسی خراسان شمالی یک سامانه بارشی فعال که از یکشنبه شب وارد استان شده تا چهارشنبه شب این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
اوج فعالیت این سامانه تا سه شنبه صبح می باشد که با توجه به رگباری بودن بارش ها، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.
از امشب تا چهارشنبه نیز با توجه به کاهش محسوس دما در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و مه، لغزندگی جاده ها و کاهش دید پیش بینی می شود.
ط/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس مسدودي راه خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ با توجه به موفقیت آمیز بودن پخت و عرضه نان و آرد کامل در شهرستان بجنورد طبق مصوبات کارگروه شهرستانی به واحد‌های خبازی آزاد آرد کامل تحویل و از امروز پخت نان کامل در این واحد‌ها شروع شد.
آرد کامل آردی است که درصد سبوس گیری آن ۴ درصد بوده و سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری بدن میباشد.
کارگروه آرد ونان کامل استان در حال پیگیری برای عرضه نان کامل در واحد‌ها خبازی یارانه‌ای نوع یک و دو در استان خراسان شمالی بوده و به زودی در کلیه واحد‌های خبازی استان این نان عرضه می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد