Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:23:16 GMT

کشتی کانتینری در بندرعباس غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۴۲۷

کشتی کانتینری در بندرعباس غرق شد

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تایید غرق شدن یک کشتی کانتینری در بندر شهید رجایی گفت: عدم هماهنگی بین افسر کشتی و پیمانکار تخلیه و بارگیری باعث بروز این سانحه شده است. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

هادی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درخصوص جزئیات این سانحه اظهار کرد: عدم هماهنگی بین پیمانکار تخلیه و بارگیری و افسر کشتی در این رابطه که در چه نقطه‌ای کانتینرها بارگیری شود باعث بروز این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارتفاع کشتی از کف آن تا نقطه بالایی آن حدود 25 متر است که بخشی از این کشتی بیرون از آن و بخش دیگر در کف دریاست.

با بیان اینکه این کشتی تحت پرچم جزیره کوموروس بوده است افزود: هم اکنون خارج‌سازی کانتینر آغاز شده و شرکت‌های ساویج نیز مشغول انجام این کار هستند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه بار این کشتی کانتینرهای حامل کنسانتره مس، پتاسیم کلر و ... بوده گفت: طول این کشتی 90 متر است که 150 کانتینر در اسکله 25 شهید رجایی در آن بارگیری شده بود.

وی همچنین درخصوص پرسنل این کشتی گفت: این کشتی 14 پرسنل داشته که عمدتا هندی بودند. همه سرنشینان بجز یک نفر که از ناحیه پا آسیب دیده سالم هستند.

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجائی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
جواد دوستی در ادامه اظهار کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، سالیانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش