Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رمان فانتزی «آسمانی در اعماق» نوشته آدرین یانگ به‌تازگی با ترجمه هدیه گرامی‌مقدم توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

داستان این رمان در دوران باستان می‌گذرد و درباره دختری ۱۷ ساله به نام الین است که به‌عنوان یک جنگجو بزرگ شده و همراه با مردان قبیله‌اش علیه قبیله دشمن، قبیله ریکی می‌جنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگی این دختر خشن و ساده است. قانونش هم این است که بجنگ و زنده بمان! الین روزی از روزهای عمرش، اتفاق غیرممکنی را در میدان جنگ می‌بیند؛ برادرش که ۵ سال پیش مرده بوده، حالا زنده است و دارد همراه با قبلیه دشمن می‌جنگد.

الین با خیانت برادرش روبرو شده و باید از پاییز کوهستان و مبارزه با ریکی‌ها نجات پیدا کند تا بتواند به قبیله خود و نزد خانواده‌اش برگردد. در ادامه قبیله بی‌رحم دیگری به روستای ریکی‌ها حمله می‌کند. در ادامه داستان الین با دوست برادرش به نام فیسک آشنا می‌شود و ظاهراً چاره‌ای جز اعتماد به او ندارد. این اعتماد اجباری در ادامه تبدیل به عشق می‌شود...

این کتاب با ۳۲۰ صفحه و قیمت ۳۸ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4571990 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ترجمه ادبیات فانتزی ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر گفت: حاجیه خانم صغری نظری مادر شهید والامقام شمس اله یوسفی لسبو به علت کهولت سن در 84 سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری به دیدار حق شتافت.
صابر سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید امروز با حضورمردم قدرشناس رحیم آباد تشییع و در زادگاهش روستای لسبو منطقه اشکورات رحیم آباد در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید شمس اله یوسفی لسبو سال 65 در جریان عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم