Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: به میزان ۵ هزار و ۸۴۰ دقیقه برنامه تولیدی در ایام نوروز از شبکه کرمان آماده پخش می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ احمدعلیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان عصر گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه ها در سال ۹۷ واقعا موفق عمل کردند، اظهار داشت: درسال جاری دشمن بارها سعی در برندازی نظام داشت و اینکه آنان درجریان سازیهایشان موفق نبودند اطلاع رسانی قوی و موفق شما رسانه ها و اصحاب مطبوعات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در استان کرمان  رسانه ها در برگزاری هر چه بهتر جشن چهل سالگی انقلاب توفیقات خاصی داشتند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: صدا و سیما در این راستا از تمامی استانداران با گرایش های متفاوت دعوت به عمل آورد و از آنان خواست تا برنامه های در دست اقدام ویزه این ایام را بیان کنند به همین علت صدا و سیما یکی از رسانه های موفق بود.

علیرمضانی ادامه داد: یک کتاب نسبت به عملکرد صدا و سیما برای انقلاب در دست تدوین داریم که ۱۳۰ صفحه آن در رابطه با ۴۰ سالگی انقلاب می باشد.

وی همچنین از توفیقات تمامی رسانه ها در عرصه برپایی کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان  خبر داد و ادعان داشت :  رسانه ها توانستند فضای مثبتی از کنگره استان در سراسر کشور نشان دهند.

علیرمضانی همچنین از تمامی رسانه ها  که توانستند این قدر پرقدرت در برنامه کنگره شهدا با دو جریان ملی در سطح استان و کشور حاضر شوند تشکر و قدردانی کرد.

وی به برنامه های صداو سیما در ایام نوروز اشاره کرد و اذعان داشت: در ایام نوروز در سیما با ۱۳ عنوان برنامه تولیدی و ۸ برنامه تامین و تکرار در خدمت مردم هستیم.

علیرمضانی تصریح کرد: برنامه ویژه سال تحویل از ساعت  ۲۲  شب الی ۲ و نیم  بامداد با عنوان “بهار جان ها “که با آیتم های متنوع  همراه است  پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، تماشای بهار به مدت ۶۰ دقیقه، با قهرمانان یک برنامه ورزشی به مدت ۱۵ دقیقه، شبهای بهاری به مدت ۶۰ دقیقه، برنامه های شهر به شهر و روستا به روستا با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان ، سریال خانه مادری، برنامه های با نمایندگان کرمان  را از جمله برنامه های صدا و سیما در ایام نوروز عنوان کرد.

وی افزود: آخ جون کارتون تولید صدا و سیما ویژه کودکان  در شبکه جانمایی شده که در این ایام پخش خواهد شد.

علیرمضانی بیان داشت: به میزان ۵ هزار و ۸۴۰ دقیقه برنامه تولیدی در ایام نوروز از شبکه کرمان آماده پخش می باشد.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۲۵ دقیقه برنامه نوروزی از سیمای کرمان پخش خواهد شد، یادآور شد: شبکه بصورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم استان کرمان می باشد.

علیرمضانی برنامه های رادیویی را ۱۰ عنوان برنامه با ۶ هزار و ۳۷۵ دقیقه ویژه صبح و عصر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در تمامی برنامه ها سعی شده تا اطلاعات عمومی مورد نیاز مردم و مخاطبین گنجانده شود و همچنین با سازمان ها و ارگان هایی از جمله اورژانس، فوریت های پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی که قصد خدمت رسانی در این ایام را دارند ارتباط برقرار نماییم تا اطلاعات مورد نیاز در اختیار مردم قرار گیرد.

علیرمضانی از تولید و انتشار ۴۰ کلاکت و کلیپ تصویری با جاذبه های گردشگری فرهنگی در فضای مجازی خبر داد و اذعان داشت: تولید و انتشار ۶۰ قطعه عکس با موضوعات نوروزی، ۲۵ قطعه پوستر، اینفوگرافی و موشن گرافی با موضوع گردشگری، باز نشر گزیده برنامه های صدا و سیما، پویش مردمی کرمان مینیاتور ایران، ایجاد صفحه ویژه نوروز در سایت مرکز در فضای مجازی در ایام نوروز منتشر خواهد شد.

وی با امید به اینکه بهتر بتوانیم در عرصه خدمات رسانی به مردم تلاش نماییم گفت : تمام واحدهای صدا و سیما در ایام تعطیلات فعال می باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در پایان خاطر نشان کرد: تا هم اکنون فضای استان را به این صورت همگرا و همدل ندیده بودم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 

سرهنگ علی رضایی گفت: با توجه به شرایط جوی این ایام و افزایش بارندگی‌های بهاری بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه به محور‌های بارانی به خصوص به مسیر‌های روستایی استان اعزام شدند.

وی با اشاره به ورود آب و گل و لای به برخی نقاط جاده‌ها و تخریب برخی مسیر‌ها ناشی از سیلاب‌های لحظه‌ای افزود: در این زمینه رانندگان  در صورتی که مشاهده کردند، پلیس محدودیتی را در یک مسیر ایجاد کرده و محوری بسته شده است، بدانند این محدودیت‌ها به سبب پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و حفظ جان همگان بوده و لازم است با ماموران مستقر در محور‌ها نهایت همکاری را داشته باشیم تا در این ایام حادثه تلخی رقم نخورد.

سرهنگ رضایی همچنین از امدادرسانی کارکنان پلیس راه به بیش از ۸۵ دستگاه خودرو در راه مانده خبر داد و گفت: بیشتر این امداد رسانی‌ها به سبب نداشتن سوخت کافی، پنچر شدن لاستیک، انحراف از مسیر و همراه نداشتن زاپاس بوده که با حضور موثر تیم‌های گشتی به آن‌ها امدادرسانی شده است و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم از تردد‌های غیرضروری پرهیز و در مسیر‌های بارانی با احتیاط تردد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • رسانه ملی در پیوند قشرهای مختلف با آموزه‌های اسلامی در نوروز خوش درخشید
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی