Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:49:01 GMT

تازه ترین خبرها از نمایشگاه کتاب تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۴۹۶

قادر آشنا با صدور احکامی جداگانه وحید کریمی، مجتبی نماینده و رجبعلی سالاریان را به عنوان مدیران بخش‌های رفاهی، پشتیبانی و اجرایی سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

در متن هر یک از این احکام آمده است:

«ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در بخش متبوع، تعامل سازنده با معاون اجرایی و سایر مدیران کمیته‌ها، تلاش برای تحقق سیاست‌ها و راهبرد‌های کلان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اجرای مقررات و شرح وظایف مصوب، رعایت اصل صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها، استفاده بهینه از امکانات موجود، ارائه به موقع گزارش‌ها و آمار‌های درخواستی، همکاری کامل با کارگروه نظارتی شورای نظارت و ارزیابی، پیگیری جهت اجرای بهینه امور و همچنین اجرای شایسته ماموریت‌های مربوط به آن حوزه؛ از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه خداوند سبحان و به کارگیری همه ظرفیت‌ها در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مردم و بازدیدکنندگان عزیز در نمایشگاه وجهه همت خود قرار دهید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بر اساس پیشنهاد صنف نشر، کمیته اجرایی و پیشتیبانی از ساختار سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران حذف و به جای آن سه بخش اجرایی، رفاهی و پشتیبانی در زیر مجموعه معاونت اجرایی نمایشگاه کتاب تهران تعریف و فعال شده است.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون نمایشگاه کتاب امام خمینی نمایشگاه بین المللی تهران نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز

به گزارش قدس آنلاین از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز چهارشنبه (بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳ ) آغاز می شود و این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

ناشران علاقه‌مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز