Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:42:49 GMT

وزیر ورزش به همدان سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۵۲۹

وزیر ورزش به همدان سفر می کند

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دهه سوم فروردین ماه سال آینده به این استان سفر می کند.

محسن جهانشیر روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا دلیل به تعویق افتادن سفر وزیر به همدان را مسایل فنی در آماده سازی مرحله اول ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر عنوان کرد و اظهار داشت: هم اکنون به دلیل شرایط آب و هوایی نامساعد امکان نصب پیست تارتان ورزشگاه نبود و وضعیت موجود را به دفتر وزیر ورزش اطلاع دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نصب تارتان ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر در این شرایط آب و هوایی چه بسا عمر آن را کوتاه کرده و خسارت مالی به همراه خواهد داشت و بنابراین طبق نظر کارشناسان فنی نصب آن به تعویق افتاد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر شامل نصب چمن مصنوعی، صندلی، تابلوی اسکوربرد، سیستم روشنایی، پیست تارتان، ساخت رختکن و سرویس بهداشتی است.
جهانشیر خاطرنشان کرد: همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان چند طرح بزرگ عمرانی ورزشی بهره برداری می شود که علاوه بر افزایش سرانه فضای ورزشی استان، کمک شایانی به رشد و توسعه ورزش خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: تکمیل و تجهیز اماکن و زیرساخت‌های ورزشی اولویت نخست دستگاه ورزش استان همدان است.
هم اکنون 300 مجموعه و باشگاه ورزشی در سطح استان همدان به ورزشکاران خدمات ارایه می دهند.
بیش از 70 هزار ورزشکار از این فضاهای ورزشی ایجاد شده در سطح استان همدان استفاده می کنند.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سفر وزير ورزش طرح هاي عمراني همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است