Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@11:39:36 GMT

قرعه کشی هفته پنجم همراه بانک تجارت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۵۶۸

قرعه کشی هفته پنجم همراه بانک تجارت برگزار شد

پول‌نیوز - مراسم قرعه‌کشی هفتگی همراه بانک تجارت برگزار و اسامی برندگان 20 جایزه 10 میلیون ریالی و 30 بن خرید 5 میلیون ریالی دیجی کالا مشخص شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مراسم قرعه‌کشی سومین هفته جشنواره همراه بانک تجارت با 145 هزار و 793 نفر واجد شرایط برگزار شد و برندگان خوش شانس 20 جایزه 10 میلیون ریالی و 30 بن خرید 5 میلیون ریالی از دیجی کالا مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




اسامی این برندگان در پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir و پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک تجارت به آدرس www.tejaratclub.ir قابل مشاهده است.

امتیازات جمع‌آوری شده توسط هریک از شرکت‌کنندگان این جشنواره به صورت هفتگی محاسبه شده و برای شرکت در قرعه‌کشی هفته بعد کسب حداقل 100 امتیاز الزامی است.

همچنین برای بهره‌مندی از سه جایزه بزرگ یک میلیارد ریالی کسب 1000 امتیاز الزامی است؛ جوایزی ارزنده که قرعه‌کشی آنها نیز در پایان جشنواره با احتساب مجموع امتیازات کاربران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان، مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان بانک تجارت می‌توانند با کسب امتیاز از طریق نصب اپلیکیشن همراه بانک، انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته‌های اینترنتی، عضویت در باشگاه مشتریان و مشارکت در بخش نیکوکاری شانس خود را برای بهره‌مندی از جوایز ارزنده جشنواره همراه بانک تجارت افزایش دهند.

نصب همراه بانک تجارت50 امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان 20 امتیاز، انتقال وجه کارتی 25 امتیاز، خرید بسته اینترنتی و خرید شارژ 20 امتیاز، پرداخت قبض 10 امتیاز و نیکوکاری 15 امتیاز را برای کاربران همراه بانک در جشنواره به همراه دارد. دریافت اپلیکیشن همراه بانک تجارت از طریق آدرس سایت اینترنتی این بانک به آدرس mobilebank.tejaratbank.ir امکان‌پذیر است.

جشنواره همراه بانک تجارت از سیزدهم تا نوزدهم اسفند 97 با20 جایزه 10 میلیون ریالی و 30 جایزه 5 میلیون ریالی دیجی کالا با هدف فروش هرچه بیشتر همراه بانک تجارت بین کاربران این خدمت برگزار می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی جشنواره همراه بانک تجارت هر هفته از طریق صفحه رسمی بانک تجارت در اینستاگرام به صورت زنده پخش می شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک تجارت قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب بود که خبر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر و اعلام گردید که قرار است سرخ ها به کنسرسیومی از چهار بانک و آبی ها نیز به پتروشیمی خلیج فارس واگذار شوند تا بالاخره تابوی مالکیت مشترک شکسته شده و دو تیم بزرگ پایتخت برای دریافت مجوز حرفه ای، مشکلی نداشته باشند.

در روزیکه نامه رسمی عرضه 85 درصد از سهام دو تیم در فرابورس منتشر شد، خبر واگذاری 40 درصدی پرسپولیس به بانک شهر و فروش سه سهم پانزده درصدی (در مجموع 45 درصد) به بانک های ملت، صادرات و تجارت و واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس مطرح گردید.

اما حالا خبرنگار ورزش سه به اطلاعات دقیق تر و جزییات بیشتری از این واگذاری دست پیدا کرده است که در ادامه می خوانیم. داستان از این قرار است که دو هفته پیش، سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی، مأموریت واگذاری دو باشگاه را به کارگروه ویژه ای اعطا کرد.

در نهایت و پس از چندین روز پیگیری روزانه و‌مذاکره مستمر با مدیران عامل بانک ها، بانک مرکزی، معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد، وزیر نفت، صندوق بازنشستگی نفت، کارگروه سهام عدالت، تاپیکو، هیات مدیره خلیج فارس و...، این نشست ها به نتیجه رسید.

نتیجه این شد که کنسرسیوم بانکی برای خرید 85 درصد سهام شرکت پرسپولیس پیش قدم شوند. بدین صورت که بانک شهر اقدام به خرید 30 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس کند و بانک های ملت و تجارت نیز هر کدام 20 درصد (روی هم رفته 40 درصد) و سه بانک صادرات، رفاه و اقتصاد نوین نیز هر کدام 5 درصد (جمعا 15 درصد) از سهام سرخ ها را خریداری کنند تا به طور کلی 85 درصد از سهام این باشگاه عرضه شود.

نکته مهم این است که مانع اصلی بر سر راه بانک ها جهت خریداری سهام باشگاه پرسپولیس برداشته شده و با مجوزی که شورای پول و اعتبار صادر کرده، این 6 بانک می توانند در مزایده سوم اردیبهشت پرسپولیس شرکت کنند. در نتیجه برخلاف خبر اولیه که از چهار بانک به عنوان خریداران پرسپولیس یاد شده بود، تعداد آنها به عدد 6 رسیده است.

طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار ورزش سه رسیده، کنسرسیوم پتروشیمی های زیرمجموعه شرکت هلدینگ خلیج فارس نیز قرار است برای خرید 85 درصد سهام شرکت استقلال اقدام کرده و آنها در مزایده ای که در تاریخ سوم اردیبهشت برگزار می شود، برای خریداری سهام باشگاه استقلال شرکت می کنند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، روز یکشنبه 26 فروردین آگهی مزایده دو باشگاه منتشر شده و امروز چهارشنبه 29 فروردین آخرین مهلت تحویل مدارک است.

روز شنبه اول اردیبهشت کارگروه تایید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی برگزار می شود تا درخواست های خریداران استقلال و پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

تاریخ یکشنبه دوم اردیبهشت احتمالا به عنوان آخرین فرصت رفع نقص مدارک خواهد بود و بالاخره اینکه در روز دوشنبه سوم اردیبهشت نیز مزایده برگزار می شود.

سه شنبه چهارم اردیبهشت روز امضا و قطعی شدن قرارداد است و نهایتا در تاریخ چهارشنبه پنجم اردیبهشت با مراجعه به وب سایت سازمان بورس، می توان نام مالکان جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • صعود نوروزیان به مرحله پایانی تفنگ ۱۰ متر مردان
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان فینالیست شد