Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار نورعلی یاری افزود: نیروی انتظامی ایلام برای مناسبت های خاص در پایان سال و نوروز اقدامات خیلی خوبی از جمله کشف مواد محترقه و منفجره داشته است.
وی از کشف و ضبط بیش از 50 هزار عدد انواع مواد محترقه در چند روز اخیر خبر داد و افزود: چهارشنبه سوری سنت دیرینه‌ ای است که از قبل بوده و خواهد بود، هر ساله در این راستا تمهیدات بسیار خوبی توسط پلیس اتخاذ می ‌شود اما در کنار آن شاهد حوادث بسیار تلخ و دلخراشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان در ایام پایانی سال، ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم شاهد هیچ گونه حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال نباشیم.
سردار یاری اضافه کرد: نقاطی برای شادی جوانان در منطقه چغاسبز و هم در منطقه بانگنجاب در نظر گرفته شده است، لذا انتظار داریم که جوانان به مواد محترقه خطرناک تحت هیچ شرایطی دست نزنند.
سردار یاری تصریح کرد: در سال‌های گذشته مورد حادی در سطح استان در این زمینه نداشتیم، اما در سطح کشور حوادث بسیاری بوده که امسال نیز با مدیریت و تمهیدات خوبی که وجود دارد حادثه ایجاد نخواهد شد.
به گزارش ایرنا ، چهارشنبه‌ سوری که با نام‌های جشن چهارشنبه پایان سال و شب چهارشنبه سرخ نیز شناخته می‌شود، یکی از جشن‌های ایرانی است که در شب واپسین چهارشنبه سال (از غروب سه ‌شنبه) برگزار می‌شود و نخستین جشن از مجموعه جشن‌ها و مناسبت‌های نوروزی است.
3032/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 چهارشنبه سوری شادی فرمانده انتظامی کشف و ضبط مواد محترقه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد

 سعید تجلیلی فرماندار سراوان  با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار بیان کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران نیز در شهرستان برگزار و پیش‌بینی و تمهیدات لازم صورت گرفت و وظایف مربوطه به ادارات ابلاغ شده است.

وی افزود: ماشین‌آلات سنگین از طریق بخش خصوصی برای امدادرسانی تأمین شده و از مسیل‌ها و مسیر آب بازدید به‌عمل‌آمده است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مباحثی پیرامون سد شمس‌آباد، سد گشت و بم پشت مطرح شد؛ نگرانی دراین‌خصوص وجود داشت؛ اما رئیس اداره امور آب شهرستان این اطمینان را داد که مشکلی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

تجلیلی تصریح کرد: در حال حاضر آب از دریچه‌های سد در حال تخلیه و مقداری نیز در حال سرریز است و مشکل و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد و اوضاع مدیریت خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • تمهیدات فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در مقابله با بحران سیل
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب های احتمالی
  • هشدار سطح قرمز دریایی در سیستان و بلوچستان