Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد جواد رامشک مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد  در جمع مدیران ستادی و فرمانداران استان گفت: یک سری شاخص‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف تعریف شده به نحوی که تمام آن‌ها متریک و قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله این شاخص‌ها می‌توان به شاخص‌های اختصاصی، حقوق شهروندی و سلامت اداری اشاره کرد که در مجموع می‌توان گفت: تمامی ابعاد یک شهرستان را در بر می‌گیرد.

وی افزود: کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری به دقت عملکرد فرمانداری‌ها را در این زمینه مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند و بعد از چند مرحله بررسی و نمره دادن، نتیجه را به وزارت کشور اعلام می‌کنند.

رامشک ادامه داد: گروهی از مدیران و کارشناسان با تجربه وزارت کشور نیز این شاخص‌ها را در بخش‌های عمومی و اقتصادی مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و پس از طرح در کمیته‌های مختلف نتیجه را به استانداری اعلام می‌کنند که بر اساس نتیجه اعلام شده از سوی رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارتخانه، فرمانداری بافق در استان یزد با کسب امتیاز ۱۱۱۹ و درصد تحقق ۸۱ درصد، رتبه اول عملکرد را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد در پایان تقدیر ویژه استاندار از فرمانداری‌های دارای رتبه برتر و بخصوص فرماندارنی که درصد تحقق اهداف آن‌ها بالای ۸۰ درصد بوده را خواستار شد.

انتهای پیام/ی

رتبه اول عملکرد فرمانداری بافق در استان یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!

صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

به گزارش تسنیم، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد