Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان مقاله همایش ملی «تأملی بر زندگی، آثار و اندیشه عبدالله قطب بن محیی که نیمه اول آذر ماه سال آینده برگزار می شود، اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشههمایش ملی «تأملی بر زندگی، آثار و اندیشه «عبدالله قطب بن محیی»، به همت پژوهشکده غرب‌شناسی و علم‌پژوهی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، با همکاری پژوهشکده ادبیات و پژوهشکده تاریخ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای این همایش به شرح ذیل اعلام شده است:

۱)زندگی
 زندگی و سلوک اجتماعی
بررسی منابع و اسناد موجود درباب زندگی قطب
منابع فکری قطب و بررسی میزان تاثیرگذاری این منابع


۲)اندیشه
اندیشه‌ اجتماعی و سیاسی
اندیشه دینی و عرفانی
نسبت اندیشه قطب با وضع معاصر ما


۳)آثار
سبک‌شناسی نوشته های قطب
جایگاه نوشته های قطب در میان آثار عرفانی
قطب و زبان فارسی

 

علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را تا پایان خرداد سال ۹۸ ارسال کنند،‌مهلت ارسال اصل مقالات نیز پایان شهریور سال ۱۳۹۸ اعلام شده است.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری دیدار با مراجع خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز مراجع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل بازار مراجع و علماء فراخوان مقاله مقاله همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در سال ۱۴۰۳ اقدام به انتشار فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های حوزه هنری کرد. در متن این فراخوان آمده است:

«مرکز هنر‌های نمایشی حوزه‌هنری انقلاب اسلامی در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته برای اجرا در تماشاخانه‌های حوزه هنری در سال ۱۴۰۳ از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت به عمل می‌آورد.

شرایط و ضوابط دریافت آثار نمایشی:
۱. هر کارگردان صرفاً می‌تواند متقاضی اجرای یک اثر نمایشی باشد.
۲. متون تازه تولید شده که قبلاً اجرای عمومی نشده‌اند در اولویت قرار دارند.
۳. موضوع نمایشنامه‌ها آزاد است. موضوعات اجتماعی ناظر بر ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و دفاع مقدس و همچنین آثار کمدی- اجتماعی و نیز آثاری که مبتنی بر آیین‌های بومی و فولکلوریک مناطق و نواحی مختلف کشور تولید شده باشند، از امتیاز ویژه برخوردار خواهند بود.
۴. ارائه مجوز کتبی نویسنده نمایشنامه‌های ایرانی به همراه تقاضای اجرا ضروری است.
۵. درصورتی‌که نمایشی آماده اجرا باشد، ارسال نمایشنامه لازم نیست و کافی است فیلم اثر به همراه فرم تقاضا ارائه شود و یا تقاضای بازبینی زنده از طرف گروه نمایشی ارائه شود.

۶. به هر یک از آثاری که برای اجرای عمومی در تماشاخانه‌های حوزه هنری پذیرفته می‌شود، سالن اجرا به صورت حمایتی و رایگان در اختیار قرار خواهد گرفت و مدت اجرای آثار حداقل ۲۰ شب است.
۷. متقاضیان باید یک نسخه از نمایش‌نامه را به همراه فایل آن (Word یا PDF)، یا سه نسخه دی‌وی‌دی از اجرای نمایش را به همراه فرم تقاضا به دفتر تولید مرکز هنر‌های نمایشی حوزه‌هنری تحویل دهند.
۸. مهلت دریافت متون تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ است.
۹. آثار متقاضی پس از تأیید از سوی شورای تولید در جدول اجرای عمومی سال ۱۴۰۳ قرار خواهند گرفت.

یادآور می‌شود متقاضیان بعد از تکمیل فرم تقاضای خود، می‌بایست مدارک خود را به دفتر تولید مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، ساختمان مرکزی حوزه هنری، طبقه چهارم، دفتر تولید مرکز هنر‌های نمایشی تحویل دهند. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۸۸۴۲۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • دومین فراخوان همایش بین‌المللی دشمن شناسی اعلام شد
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • همایش به رنگ زندگی در یزد
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • اعلام فراخوان طراحی پوستر با موضوع «روز سنه»
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد