Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:08:46 GMT

68 نانوایی کشیک نوروزی در ایلام نان پخت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۶۸۵

68 نانوایی کشیک نوروزی در ایلام نان پخت می کنند

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: 68 واحد نانوایی کشیک نوروزی در این استان، برای پخت و عرضه نان به مسافران به طور ویژه فعال هستند.

کامران سلیمان پور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در برخی شهرستان ها پنج واحد نانوایی و در برخی نقاط با توجه به پذیرش بیشتر گردشگران نانوایی های بیشتری به عنوان کشیک نوروزی انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این واحدهای تولیدی تا پاسی از شب و تا زمان حضور آخرین مشتری موظف به پخت نان با کیفیت برای خریداران هستند.
سلیمان پور با بیان اینکه آرد مازاد بر دریافت ماهانه به نانوایی های کشیک داده شده است، یادآور شد: 80 تن آرد مازاد سهمیه نوروزی بین نانوایی ها استان توزیع شده است.
به گفته وی، در شهرستان های دارای تراکم جمعیت نوروزی سهمیه آرد نانوایی ها بیشتر از دیگر نقاط استان است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام افزود: در این ایام نظارت بر کیفت، نرخ و بهداشت واحدهای نانوایی با همکاری دستگاه های همکار چون سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت تشدید می شود.
به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای 700 واحد نانوایی یارانه ای، سنتی و آزادپز است.
7172/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز 98 كشيك نانوايي ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا بر سر نان بربری باعث کنده شدن گوش یک انسان شد

به گزارش پارس نیوز ، درگیری ۲ نفر در صف نانوایی پایان تلخی داشت و یکی از آنها با دندان گوش دیگری را از جا کَند.

این درگیری ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز شنبه در حوالی میدان حسن‌آباد تهران اتفاق افتاد. آن روز تعداد زیادی برای گرفتن نان بربری صف کشیده بودند و نانوایی که در آن حوالی قرار دارد شلوغ‌تر از همیشه بود. در این بین ناگهان ۲ نفر که جلوی صف ایستاده بودند با یکدیگر درگیر شدند. لحظاتی بعد وقتی زد و خورد بالا گرفت، افرادی که آنجا بودند صحنه ای باورنکردنی را دیدند. یکی از طرفین درگیر که حدود ۵۰ سال دارد در این بین با دندان‌هایش گوش طرف مقابل که جوانی ۲۲ ساله است را گاز گرفت و آن را جدا کرد. این مرد در ادامه قصد فرار داشت اما رهگذران که این صحنه هولناک را دیده بودند مانع فرارش شدند و در ادامه او را به ماموران پلیس تحویل دادند. در همین حال پسر جوان که گوش چپش را از دست داده بود ساعتی بعد گوشش را به بیمارستان منتقل کرد تا پزشکان بتوانند گوش جدا شده را پیوند بزنند.

روز گذشته پسر جوان که یک گوشش را در این درگیری از دست داده به دادسرای امور جنایی رفت تا شکایتش را مطرح کند. او وقتی جلوی قاضی محمدمهدی براعه، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت درباره آنچه که اتفاق افتاده بود گفت: آن روز حدود نیم ساعت در صف بودم تا نوبتم شد. آن زمان شاطر نانوایی ۵ نان روز پیشخوان انداخت. متهم ناگهان ۴ نان را جدا کرد و یک نان که خمیر و بی‌کیفیت بود برای من گذاشت. اعتراض کردم که چرا این نان را برای من گذاشتی؟ او هم گفت تو یک نان می‌خواهی. همین را بردار و برو. بر سر این موضوع با یکدیگر درگیر شدیم و او ناگهان با دندان گوش چپم را گاز گرفت و کَند. لو می خواست فرار کند که مردم دستگیرش کردند. گوش من دچا خونریزی شدیدی شده بود که از آنجا رفتم اما بعد از حدود ۲ ساعت برگشتم و گوشم را که هنوز آنجا افتاده بود برداشتم و به بیمارستان بردم. هرچند پزشکان گوشم را پیوند زدند اما گفتند فقط ۵۰ درصد شانش دارم که پیوند موفقیت‌آمیز باشد و ممکن است گوشم را از دست بدهم و دچار قطع عضو شوم.

در این جلسه متهم نیز در دفاع از خودش گفت:‌شاکی به من فحاشی کرد و من را کتک زد. من هم عصبانی شدم و گوشش را گاز گرفتم اما حالا پشیمانم.

منبع : سلام نو

دیگر خبرها

  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • دعوا بر سر نان بربری باعث کنده شدن گوش یک انسان شد
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • اجرای طرح رتبه نانوایی‌ها در استان مرکزی
  • نان کامل در ۶ نانوایی شهر ایلام به‌صورت آزمایشی پخت می‌شود