Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای چندمین سال پیاپی اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشکده شهید باهنر شیراز در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد تا دانشجویان علاوه بر مشارکت درعمران و آبادانی این شهر، لحظه تحویل سال ۹۸ در کنار مردم این شهرستان باشند. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، در این اردوی جهادی که توسط حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس از 25 اسفندماه 97 آغاز شده، حدود 30 نفر از دانشجویان بسیجی دانشکده شهید باهنر شیراز در شهر دلگان به عنوان یکی از مناطق کمتربرخوردار استان سیستان و بلوچستان حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان دلگان باید از کل سیستان و بلوچستان فقرزدایی کندمدارس زاهدان و دلگان در پی بارندگی شدید تعطیل شدسیستان و بلوچستان| دلگان با 50 درجه گرمترین شهر کشور شد

 اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و معرفتی در بین آحاد مختلف مردم شهر دلگان از برنامه های پیش بینی شده اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشکده شهید باهنر شیراز در نوروز 98 است.

اردوی جهادی دانشجویان پرتلاش و خستگی ناپذیر دانشکده شهید باهنر شیراز تا پنجم فرودین 98 ادامه دارد و دانشجویان علاوه بر اینکه لحظه تحویل سال در کنار مردم خونگرم دلگان هستند ادامه ساخت هنرستان این شهر که پیش از این توسط بسیج دانشکده شهید باهنر شیراز آغاز شده را دنبال می کنند.

در حال حاضر حصارکشی، دیوارگذاری، محوطه‌سازی و سقف این هنرستان انجام شده و اجرای کف‌سازی، فضاهای اداری و آموزشی از جمله کارگاه ها توسط دانشجویان دانشکده شهید باهنر شیراز در دست اقدام است.

هدف از ساخت این هنرستان که توسط ادوار مختلف بسیج دانشجویی دانشکده باهنر انجام شده، فراهم کردن شرایط لازم برای تحصیل دانش آموزان در رشته های فنی و همچنین آمادگی جهت ورود به دانشکده های فنی و حرفه‌ای از جمله دانشکده شهیدباهنر شیراز است.

براساس این گزارش، شهرستان دلگان در جنوب غربی استان سیستان و بلوچستان واقع شده که  از شمال و شرق به شهرستان ایرانشهر از جنوب به شهرستان نیکشهر و غرب به شهرستان رودبار استان کرمان منتهی می شود.

مساحت این شهرستان 11780 کیلومتر مربع و شامل 5 دهستان( دلگان، هودیان ، جلگه چاه هاشم ، گنبد علوی ، چاه علی) می باشد. مردم ساکن در منطقه اغلب بلوچ هستند و با گویش بلوچی(دلگانی) صحبت می کنند. دلگان از نقاط کمتربرخوردار به شمار می رود که رونق عمران و آبادانی در مرکز این شهرستان و روستاهای اطراف آن یک ضرورت است.

انتهای پیام/ ت

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد