Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: شرکت کنندگان برای ثبت نام در این مسابقه باید ۱۸ سال به بالا باشند.

وی اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به سایت quraniran.ir مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

به گفته حجت الاسلام مجیدی، شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند و در غیر این صورت، حذف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شرایط ثبت نام را داشتن تابعیت ایرانی، عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان افزود: علاقمندان می‌توانند بصورت همزمان در یکی از رشته‌های معارفی و رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، دعاخوانی، اذان و همچنین در بخش آوا‌ها و نغمات دینی شامل: همسرایی، همسرایی دو یا چند زبانه عربی، فارسی، انگلیسی، ترکی و انفرادی تکخوان محور شرکت کنند.

انتهای پیام/ک

ثبت نام چهل و دومین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفسیر قرآن سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، عباس تجری تصریح کرد: چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان همدان با حضور ۸۰۰ منتخب مناطق و شهرستان‌ها از ۲۶ تا ۳۰ فروردین‌ماه در کانون مهدیه برگزار می‌شود.

او گفت: این مسابقات در ۱۲ رشته مختلف قرآنی برگزار می‌شود که شامل قرائت، حفظ، مداحی، اذان، احکام، دعاخوانی خواهران، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، تفسیر، انشای نماز و گفتمان مهدوی است.

تجری تصریح کرد: منتخبین این مسابقات در تابستان ۱۴۰۳ به مسابقات کشوری استان خراسان رضوی و مازندران اعزام خواهند شد. ۶۰۰ نفر از این شرکت کنندگان دانش آموز و ۲۰۰ نفر نیز فرهنگی هستند که از فردا، ۲۶ فروردین ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات تاکنون در کیفیت خوبی برگزار شده که امیدواریم منتخبین کشوری در رشته‌های مختلف داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • زمان‌بندی آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء قرآن اعلام شد
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها