Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با تیر چراغ برق در جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.

محمد کرم درآبادی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 6 صبح امروز حادثه تصادف در جاده مخصوص کرج - تهران نرسیده به ایران خودرو به سامانه 115 اعلام و تکنسین های اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پژو با 2 سرنشین به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و با یک دستگاه تیر چراغ برق برخورد کرد.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران ادامه داد: در این حادثه هر 2 سرنشین پراید از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی هر 2 مصدوم روانه بیمارستان شدند.
وی علت این سانحه رانندگی را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد.
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تصادف جاده مخصوص 2 مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه سال جاری طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، ۱۵ کیلومتر بعد از سه راهی خوردورق، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۷ تن مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم  چهار نفر برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

۳ مصدوم از مصدومین این حادثه کودک،۱۳ ،۶ و ۴ساله بودند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند