Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@10:20:03 GMT

جزئیات غرق شدن شناور باری در بندر شهید رجایی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۷۹۲

جزئیات غرق شدن شناور باری در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس در خصوص کشتی غرق شده در بندر شهید رجایی به خبرنگار مهر گفت: این اتفاق هر از چندی در بنادر کشور رخ می‌دهد و دو سال پیش نیز واقعه مشابهی در بندر امام خمینی اتفاق افتاده بود.

وی افزود: کشتی غرق شده در بندر شهید رجایی امروز صبح حد فاصل ساعت ۹ تا ۱۰ در اسکله ۲۵ بندر شهید رجایی دچار غرق شدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طول این کشتی ۹۰ متر و حامل ۱۵۳ کانتینر بار صادراتی از بندر شهید رجایی حاوی روغن‌های صنعتی، کلر و کنستانتره مس بود که پیش بینی ما این است احتمال غرق شدگی این کشتی به دلیل عدم هماهنگی میان پیمانکار تخلیه و بارگیری و جرثقیل تخلیه کشتی بوده که نتوانستند بر اساس کارگو پلن (نقشه تخلیه و بارگیری) اقدام به بارگیری کشتی کنند.

وی آبخور اسکله ۲۵ شهید رجایی را ۱۷ متر دانست و گفت: از کف کشتی تا نقطه بالای آن ۲۵ متر بود که در حال حاضر بخشی از کشتی از آب بیرون است اما مابقی آن در آب فرو رفته است.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد: عملیات تخلیه سازی کشتی آغاز شده، با توجه به اینکه این کشتی جزو شناورهای کوچک محسوب می‌شود پیش بینی ما این است که به سرعت بار آن تخلیه شود.

وی ادامه داد: این کشتی ۱۴ پرسنل هندی دارد که همگی سالم هستند ولی یک نفر از ناحیه پا آسیب دیده است. به گفته حق شناس کشتی غرق شده تحت پرچم کشور کوموروس بوده و غرق شدن آن به دلیل آنکه بار در کانتینر بوده آلودگی آب را در پی نداشته است.

کد خبر 4571999 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین باری که یک کشور به اسرائیل حمله کرده چه زمانی بود؟ | تصاویر

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

کد خبر 845406 منبع: فارس برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • ◄ 21 سرنشین کشتی خارجی در آب های جاسک نجات یافتند
  • تبدیل بزرگترین بندر زغال‌سنگ جهان به نیروگاه باد دریایی شناور
  • تبدیل بزرگترین بندر زغال‌سنگ به نیروگاه باد دریایی شناور
  • اتصال دوباره واحد شماره یک بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • جزییات نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • آخرین باری که یک کشور به اسرائیل حمله کرده چه زمانی بود؟ | تصاویر
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک