Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:00:31 GMT

گرانفروش ارومیه ای بیش از 6 میلیارد ریال جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۸۲۸

گرانفروش ارومیه ای بیش از 6 میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: گرانفروش ارومیه ای به پرداخت 6 میلیارد و 200 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

محمد اقوامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جریمه به خاطر گرانفروشی 34 هزار و 900 ورق MDF روکشدار و انواع پارکت ملامینه صادر شده است.
وی اظهار داشت: در بازرسی ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از یک شرکت وارداتی، این میزان MDF روکشدار و انواع پارکت ملامینه کشف و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارومیه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هیات رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی ارومیه، متهم پرونده را به 2 برابر میزان گرانفروشی اتفاق افتاده، جریمه نقدی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به جریمه 650 میلیون ریال قاچاقچی سیگار طی هفته جاری در ارومیه گفت: این قاچاقچی قصد داشت 215 هزار نخ سیگار قاچاق را وارد کشور کند.
وی اضافه کرد: ماموران طی بازرسی از خودروهای عبوری، از یک دستگاه خودرو سایپا این میزان سیگار قاچاق را کشف کرده بودند که پس از ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه، عامل قاچاق سیگار محکوم به پرداخت جریمه شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: گرانفروشی در کنار قاچاق کالا بیشترین پرونده های تعزیرات حکومتی استان را تشکیل می دهد.
به گزارش ایرنا گرانفروشی از جمله مهمترین معضلات بازار به شمار می رود و روزانه ده ها مورد شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی اقلام مختلف در آذربایجان غربی ارائه می شود.
آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می شود.
تعزیرات حکومتی مسوول رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعزيرات گرانفروشي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده کشف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۵۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی از جریمه بیش از ۶ میلیارد ریالی این قاچاقچی خبر داد و افزود: شعبه مذکور پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر ضبط ماینرهای قاچاق، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

شاهی در خصوص چگونگی کشف این تعداد دستگاه ماینر، گفت: مأموران پلیس آگاهی سه راهی گلوگاه شهید زنگنه نهاوند این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6078448

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور
  • قاچاقچیان کالاهای خارجی جلفا ۶میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر
  • کشف ۱۳۳۶ حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر
  • کشف سوخت قاچاق در آبادان
  • جریمه ۶ میلیاردی قاچاقچی ماینر در کرمانشاه