Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حاجی رضا شاکرمی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصوبات کارگروه‌های پیشگیری از جرایم، گامی مؤثر در پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع جرایم است.

وی با اشاره به حضور معاونان دادستان در اکثر کارگروه‌های تخصصی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، افزود: بر اساس آمار منتشرشده از مراجع ذی‌صلاح و برنامه‌ریزی انجام‌شده، ضرورت تشکیل جلسات برای هم‌فکری و هم‌افزایی و جلب مشارکت دستگاه‌ها احصاء و پس‌ازآن با حضور نمایندگان دستگاه‌ها با بحث و گفتگو، مصوبات تدوین و ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اضافه کرد: مدیریت پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی یکی از مأموریت‌های اصلی قوه قضائیه است که در سال‌های اخیر با رویکرد جدید و مؤثر؛ برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و ابلاغ می‌شود.

شاکرمی در بخش دیگری تأکید کرد: در ایام نوروز تمهیدات مفیدی برای پیشگیری از جرایم اندیشیده شده که ازجمله می‌توان به برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری معتادین متجاهر و تشکیل گشت‌های تلفیقی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها باهدف پیشگیری از جرایم در باغ تالارها و رستوران‌ها اشاره کرد.

وی همچنین، تسریع در اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای، سیاست‌گذاری برای پیشگیری از قاچاق کالا و مایحتاج اساسی مردم ازجمله گوشت در استان را ازجمله برنامه‌های در دستور کار دانست.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز گفت: مقررشده است از فعالیت باغ تالارها بدون مجوز با حضور نمایندگان اصناف جلوگیری شود.

شاکرمی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا به وظایف و تکالیف قانونی خود در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم اقدام کنند.

کد خبر 4572018

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی کرج دادگستری البرز نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز

محمد جهانشاهی گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی و ضرورت صیانت از سفره های زیر زمینی ، امسال نیز طرح شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز آب در استان البرز به ویژه دشت های کرج و فردیس تشدید شده است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از هدررفت آب ها تاکنون ۳۴۰ حلقه چاه آب مجاز در شهرستان های کرج و فردیس به کنتورهای هوشمند مجهز شده است.

جهانشاهی افزود: سال گذشته ۸۰ دستگاه حفاری غیر مجاز چاه در ۲ شهرستان کرج و فردیس جمع آوری و توقیف شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان های کرج و فردیس گفت: ۲۲ تیم ویژه شناسایی چاه های غیر مجاز و ناظر بر منابع آب سطحی و زیر زمینی در استان البرز فعال شده که بیشتر آن ها در کرج و فردیس مشغول پایش منابع آبی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • پیشگیری از تعرض به حریم بناهای تاریخی البرز با ثبت ملی
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی