Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@07:59:19 GMT

روز‌های پخش «دورهمی» مهران مدیری در نوروز 98

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۵۹۲۵

به گزارش پارس نیوز، همزمان با ایام نوروز و آغاز پخش سری جدید  «دورهمی»، این برنامه از هشتم فروردین ماه روی آنتن می‌رود و پس از آن در روزهای نهم، پانزدهم، شانزدهم این ماه پخش می شود.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «دورهمی» با دکوری متفاوت با اجرای مهران مدیری و با نگاه کلی به خانواده های ایرانی، روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایام نوروز مهران مدیری پخش پارس روزهای دورهمی پارس نیوز نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که در خصوص اعتبارات هزینه‌ای در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ صورت گرفت، استان توانست ۸۰ میلیارد تومان اعتبار متمم را جذب کند و از این طریق بخش عمده‌ای از هزینه‌های غیرپرسنلی دستگاه‌های اجرایی تسویه شده و هم پرداخت پرسنلی نسبتاً خوبی در قالب پاداش پایان سال به دستگاه‌ها انجام شد.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصد درآمد مصوب استان در بخش هزینه‌ای و تملک دارایی، ادامه داد: خراسان جنوبی توانسته از اعتبارات مازاد درآمد منتفع شود و همچنین اواخر سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به صورت نقدی و اوراق به استان تخصیص یافته است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: پایان سال مالی ۱۴۰۲ پایان شهریورماه امسال است اما انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان جذب اعتبارات تملک دارایی را در اسرع وقت در اولویت قرار دهند و به روزهای پایانی مهلت قانونی موکول نشود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی که تا دو ماه آینده این اعتبارات را بدون دلیل موجه جذب نکنند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اعلام خواهند شد و اعتبار آنان هم جا به جا می‌شود.

قناعت افزود: معاونت عمرانی استانداری، سازمان امور اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی در خصوص جذب اعتبارات عمرانی سال گذشته حتماً جلسات منظم و فشرده‌ای برگزار کنند و برای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گزارشی از اقدامات و آسیب‌شناسی که در این زمینه انجام می‌دهند، ارائه کنند.

وی با بیان اینکه سند توسعه دانش بنیان استان امروز در شورا به تصویب نهایی رسید، تصریح کرد: انتظار می‌رود این سند مورد توجه و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد و جهت‌گیری آنان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور باشد.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید صدا و ید واحد باشند و براساس نقشه راهی که سند توسعه دانش بنیان برای ما تعریف کرده، تقسیم کار و اولویت‌ها مشخص شود و دبیرخانه هم در جلسات آینده این شورا، گزارشی در خصوص اجرایی شدن این سند و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این زمینه ارائه دهند.

وی در ادامه تأکید کرد: محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان استان باید در اولویت خرید دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و تعامل خوبی با این شرکت‌ها داشته باشند.

قناعت با قدردانی از اقدامات خوب اداره کل امور مالیاتی استان، گفت: تأکید ما بر هزینه‌کرد اعتبارات مالیات در بخش زیرساختی استان است.

وی در ادامه به پروژه احداث مرکز جامع انتقال خون استان اشاره کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی کمک خواهد شد تا آماده بهره‌برداری شود.

استاندار خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: انتظار می‌رود چهار کارگروه ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان جلسات ماهانه را به صورت مرتب برگزار کنند چون ما تفویض اختیار کردیم تا موضوعات فنی در این کارگروه‌ها بررسی شده و برای تأیید نهایی در شورا مطرح شود.

کد خبر 745254

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • قانون برنامه هفتم در روزهای آینده نهایی می‌شود