Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-16@08:24:03 GMT

برای چهارمین بار نفت خام در بورس بی‌مشتری ماند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۰۵۶

برای چهارمین بار نفت خام در بورس بی‌مشتری ماند

دیروز برای هفتمین بار یک میلیون بشکه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین‌المللی بورس انرژی عرضه شد اما در نهایت هیچ کس برای خرید آن اقدام نکرد و کفه عرضه خالی ماند.

در این نوبت از عرضه، امکان واریز پیش پرداخت شش درصد به صورت ارزی فراهم شده بود و برای تسویه باقیمانده وجه، خریداران می‌توانستند از سازوکارهای ارزی مورد تایید شرکت ملی نفت ایران استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پایه این بار ۶١ دلار و ٧٣ سنت گذاشته شده بود.

در ششمین عرضه نفت خام سبک ایران در بورس نیز مشتری برای خرید این محصول نیامد. تاکنون هفت بار نفت خام سبک ایران در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه شده اما از این هفت بار چهار بار کفه تقاضا خالی ماند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کنگره ملی شعر سردار دل‌ها با هدف گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مجید منادی افزود: پس از فراخوان این کنگره ادبی آثار مختلفی از شاعران سراسر کشور با موضوع شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، فلسطین و مظلومیت مردم غزه به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین در چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها   بخش ویژه‌ای در موضوع  غزه اختصاص یافته است و شاعران به خوانش آثار خود در خصوص مظلومیت مردم غزه می‌پردازند.

چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها به میزبانی شهرستان شوشتر روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • راهکار‌های کلیدی افزایش فروش با هوش مصنوعی
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در طرح زندگی با آیه‌ها
  • عرضه پساب به صنایع سالانه ۳۵۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • اتلاف سالانه هزار همت ازمنابع مالی درحوزه مسکن به‌دلیل تعلل دولت
  • چراغ این حجره صندوق سازی هنوز روشن است
  • 8 گام در طراحی نقشه سفر مشتری