Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:50:50 GMT

علی کریمی توبیخ و جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۱۰۴

علی کریمی توبیخ و جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به دلیل مصاحبه‌های علی کریمی، بازیکن تیم استقلال تهران در دیدار با تراکتورسازی تبریز علیه داوران، پس از بررسی کمیته انضباطی این بازیکن به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 4572042.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: علی کریمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید

روح اله کریمی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز ۲۸ فروردین ماه۱۴۰۳ در تماس تلفنی با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی اورژانس۱۱۵ مرودشت دال بر شروع درد زایمانی و نیاز فوری مادری باردار به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ خدمت رسانی شد و در نخستین اقدام آموزش‌های لازم به صورت تلفنی توسط کارشناسان مرکز ارتباطات ارائه شد و همزمان یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس تخت جمشید برای رسیدگی به این مادر باردار اعزام شد.

کریمی افزود: پس از حضور تکنسین های اورژانس با توجه به تشخیص و نیز وضعیت اورژانسی مادر باردار، در طول مسیر انتقال مادر به بیمارستان به صورت مداوم علائم حیاتی وی کنترل، بررسی و مراحل زایمان پایش شد.

وی با اشاره به تولد نوزاد پسر در آمبولانس عنوان کرد: با اقدامات حمایتی تکنسین های اورژانس نوزاد پسر در آمبولانس فوریت‌های پزشکی به دنیا آمد و مادر و فرزند در سلامت کامل به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت منتقل شدند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زایمان زن باردار در منطقه برف‌گیر جاجن بخش بابلکنار بابل (+صوت) اعزام نوزاد ۲ ماهه با جت فالکون به تهران

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر فارس از قشلاق به ییلاق + فیلم
  • کوچ بهاره عشایر از قشلاق به ییلاق + فیلم
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • تبریک دانش آموزان رباط کریمی به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی + فیلم
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی