Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمال صبح سه شنبه در آئین افتتاح دبیرخانه ستاد مرکزی خدمات سفر و رونمایی از شبکه وسیع اطلاع رسانی اداره‌کل میراث فرهنگی سمنان ضمن بیان اینکه ۶۵ پایگاه اطلاع رسانی نوروزی در استان ایجاد شده است، ابراز کرد: ۴۹ پایگاه اطلاع رسانی مشترک با هلال احمر و ۱۶ پایگاه اطلاع رسانی مستقل توسط میراث در نوروز ۹۸ دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولین، مهم‌ترین و جامع‌ترین برنامه موبایلی شهرستان من در استان سمنان رونمایی می‌شود، افزود: تمام تلاش مجموعه ستاد تسهیل خدمات سفر ارائه بهترین خدمت به مسافران و به خصوص زائران رضوی در طول ایام نوروز است.

دبیر ستاد تسهیل خدمات سفر استان سمنان گفت :۱۲۰ هزار نسخه انواع بروشورهای اطلاع رسانی جاذبه‌های استان چاپ شده و در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت.

جمال بیان کرد: نوروزگاه با دو رویکرد استفاده مسافران و گردشگران و همچنین شهروندان شهرهای استان سمنان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ۷۱ واحد بوم گردی در استان سمنان برای ایام نوروز ۹۸ آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است، ابراز کرد: اینفوگرافی جاذبه‌های گردشگری استان در نوروز گاه برای مسافران تهیه شده و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با اشاره به ضرورت شناساندن ظرفیت‌های صنایع دستی استان گفت: در هشت شهرستان، هشت سیاه چادر برای فروش محصولات خانگی و صنایع دستی در نوروز ۹۸ برپا می‌شود.

کد خبر 4571951

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی سمنان نوروز 98 مهدی جمال سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال