Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم شهرداری همدان گفت: عادل فردوسی‌پور در پست قائم مقامی شبکه ورزش می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی بلوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نافع  با اشاره به پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش به عادل فردوسی‌پور اظهار داشت: عادل تقریبا ۲۰ سال است که برنامه ۹۰ را به نحو احسن اداره می‌کند و خودش را فرزند رسانه می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به نظر من عادل فردوسی‌پور هم در برنامه 90 و هم در پست قائم مقامی شبکه ورزش می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.   کاپیتان تیم شهرداری همدان تصریح کرد: عادل اگر در بخش تخصصی فوتبال باشد موفق‌تر است و می‌تواند در پست قائم مقامی هم عالی عمل کند.   وی با بیان اینکه انتظارات مردم از برنامه 90 بیشتر است، گفت: قائم ‌مقامی عادل در شبکه ورزش بستگی به سیاست‌های کلی وی و کارهایی که می‌خواهد انجام دهد دارد.   بلوری خاطرنشان کرد: برنامه 90 پرمخاطب است و مردم دوستدار برنامه 90 هستند. انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (العین - الهلال) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745402

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران