Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز با معرفی اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز با اعلام اعضای شورا برگزار شد.   بر اساس این انتخابات ایاز سپهری راد، دبیر کل؛ علی اسدی به عنوان دبیر تشکیلات، محمد جهاد به عنوان دبیر سیاسی، عرفان عباسی به عنوان دبیر فرهنگی، محمدعلی دهقان پور به عنوان دبیر امور مالی، منصوری به عنوان نائب دبیر، خلاصی اهوازی به عنوان دبیر فرهنگی، بشیری به عنوان دبیر آموزش و قهرمانی به عنوان دبیر روابط عمومی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جشنواره روابط عمومی‌ها در استان مرکزی برگزار می‌شود

ایسنا/مرکزی دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی از برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی‌های استان، خبر داد.

محمد طالبی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این جشنواره یادبود شهید "علیرضا بابایی" است و همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی‌ برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد انگیزه و بستر رقابت سالم و سازنده برای روابط عمومی‌هاست.

وی افزود: بدینوسیله تلاش می کنیم ضمن شناسایی و معرفی روابط عمومی‌های فعال، خلاق و موفق، دستاوردها و فعالیت‌های سازمان‌ها را جمع‌بندی کرده و در قالب یک نمایشگاه ارائه کنیم.

طالبی با بیان اینکه جشنواره مذکور در دو سطح دستگاه‌های اجرایی و صنایع و شرکت‌های صنعتی برگزار خواهد شد، گفت: آثاری که ارائه می شود باید از یکم تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تولید شده باشند.

وی اظهار کرد: آثار در ۱۲ بخش عکس، چند رسانه‌ای (تیزر، کلیپ، موشن گرافیک)، اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی (پوستر، بنر بیلبورد، اینفوگرافیک، بروشور، کتاب، نشریه، بولتن داخلی، ویژه‌نامه اعم از چاپی و الکترونیک)، تولید محتوای رسانه‌ای (خبر، یادداشت، گفتگو، گزارش)، وب‌سایت و زیرپورتال، شبکه‌های اجتماعی، پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی، پاسخگویی رسانه‌ای، پیوست رسانه‌ای، مستندسازی رویداد، مدیر حامی روابط عمومی و بخش ویژه با موضوع روابط عمومی و رشد تولید، مورد داوری قرار خواهند گرفت.

طالبی با بیان اینکه ۳۰ فروردین، آخرین مهلت ارسال آثار است گفت: هر روابط عمومی می‏تواند همزمان در تمامی بخش‌های جشنواره شرکت کند.

به گفته وی، ۱۳۰ روابط عمومی، عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هستند و شرکت کنندگان باید عضو این شورا باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی، افزود: تعدادی از خبرگان حوزه روابط عمومی در استان و خارج از استان با هدایت و مدیریت اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به عنوان مسئولین کمیته ها، نسبت به داوری آثار اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • برگزاری ایده‌بازار حوزه ژنتیک در دانشگاه شهید بهشتی/مهلت ارسال ایده‌ها
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • انتخابات انجمن هنر‌های تجسمی و نمایشی در قزوین برگزار می شود
  • اولین جشنواره روابط عمومی‌ها در استان مرکزی برگزار می‌شود