Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-واحد نظارت شبکه دامپزشکي شهرستان نيشابور با همکاري کارگروه ساماندهي عسل در بخش زبرخان بيش از 1500 کيلو عسل را جمع آوري کرد.

به گزارش خبرنگار آريا در نيشابور ،رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان نيشابور اظهارکرد: همزمان با شروع تعطيلات نوروز و افزايش عرضه و تقاضا براي خريد مواد پروتئيني شبکه دامپزشکي طرح تشديد نظارت بر فرآورده هاي خام دامي را با هشت  اکيپ ثابت و سيار در سطح شهرستان شروع نموده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکترعلي سليماني افزود: يک اکيپ مشترک با ديگر ادارات و يک اکيپ با کارگروه ساماندهي عسل کار نظارت جدي بر فرآورده هاي خام دامي را بر عهده دارند.

رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان نيشابور تصريح کرد: در همين راستا اکيپ واحد نظارت با همکاري کارگروه ساماندهي عسل در بخش زبرخان اين شهرستان موفق به جمع آوري بيش از 1500 عسل بي هويت گرديد که 550کيلو گرم از اين محموله معدوم و بقيه جهت انجام آزمايشات لازم توقيف گرديد و متخلفين به مراجع قضايي معرفي شدند .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جمع آوري بيش از هزار و 500 کيلو عسل در بخش زبرخان نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت : ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
وی افزود: طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در لنگرود اجرا شد.
فرمانده انتظامی لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت : از این افراد یک کیلو گرم حشیش ، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر موادمخدر کشف شد.
وی افزود : معتادان متجاهر و خرده فروشان  با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند