Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@05:45:00 GMT

عملکرد شهرداری‌ها به مردم ارائه شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۲۱۴

عملکرد شهرداری‌ها به مردم ارائه شود

به گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز ندایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، روز گذشته 27اسفندماه در همایش شهرداران استان افزود: شهرداری ها باید بتوانند با اتکا به درآمدهای خود فعالیت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به احتمال کاهش کمک های دولتی، شهرداری ها باید از اتکای صرف به کمک های دولتی پرهیز کرده و توان گذران امور خود با درآمدزایی محلی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ندایی با تاکید بر تعریف پروژه های خاص شهری در حوزه شهرداری های استان گفت: هر یک از شهرداری های استان در سال آینده باید پروژه ای خاص با محتوای گردشگری، اقتصادی و عمرانی تعریف کرده و با همکاری سازمان همیاری شهرداری ها آن را اجرا کنند.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه شهرداری‌ها باید از عملکرد شفاف مالی برخوردار باشند، خواستار ارائه عملکرد شهرداری‌ها به مردم برای رفع شبهه شد.

وی در ادامه با اشاره به کمک های دولتی از اختصاص 61 میلیارد و 800 میلیون تومان به شهرداری های استان در سالجاری خبر داد.

ندایی افزود: در سالجاری 230 پروژه توسط شهرداری های استان با 258 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است.

در این جلسه چند تن از شهرداران استان به بیان مشکلات شهری، کارگری و حقوق شهرداران پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا شهرداری مردم عملکرد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال

عقیل شکری گفت: مدیران کل ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، زندا‌ن‌ها اقدامات تامینی و تربیتی، آموزش فنی و حرفه‌ای و شیلات استان اردبیل در دیدار‌های جداگانه با مدیرکل دیوان محاسبات در سال جدید ضمن ارائه گزارشاتی از عملکرد دستگاه‌های تابعه و ارائه برنامه‌های سال جدید، خواستار حمایت‌ها و ارائه مشاوره‌های قانونی این نهاد نظارتی در استان شدند.

او در این دیدار‌ها با اشاره به جایگاه والای قانونی این مجموعه به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دیوان محاسبات همواره حامی دستگاه‌ها و مدیرانی است که در چهارچوب قانون برای خدمت رسانی به مردم در تلاش هستند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل افزود: این نهاد نظارتی مصمم است با ترک فعل مدیران و کارشناسان و تصمیمات نادرستی که منجر به تضییع بیت المال در استان شود، برخورد قانونی لازم را از طریق معرفی متخلفین به دادسرای دیوان محاسبات کشور، داشته باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود