Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رسولیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ورود مسافران نوروزی و افزایش حجم مصرف گوشت قرمز و مرغ در این استان، کنترل و نظارت بر بازار با شدت بیشتری انجام می شود و هم اکنون شاهد کنترل مناسب قیمت این دو محصول هستیم.
وی اظهار داشت: قیمت امروز هر کیلو گرم گوشت گرم مرغ 146 هزار ریال است که نسبت به میانگین کشوری 6هزار ریال ارزانتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: قیمت لاشه گوسفندی نیز بطور متوسط هر کیلو 940 هزار ریال است که 15 هزار ریال از متوسط کشوری کمتر می باشد.
رسولیان با اشاره به عرضه گوشت منجمد مرغ نیز افزود: روز گذشته 350 تن گوشت منحمد مرغ به ازای هر کیلو گرم 105 هزار ریال در بازار مشهد توزیع شد.
وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای اسفند ماه جاری تاکنون 18هزار تن شکر و سه هزار تن برنج به نرخ دولتی در بازار توزیع شده که تا پایان فروردین ماه با هدف تامین نیاز مردم ادامه دارد.
وی گفت: در هفته جاری نیز بیش از 500 تن گوشت قرمز منجمد در بازار مشهد توزیع شد.
رسولیان افزود: با هدف نظارت بر بازار از ابتدای اسفند ماه تاکنون بیش از 27 هزار بازدید نظارتی از واحدهای عرضه کننده اقلام و کالاهای اساسی در این استان انجام شده و این روند با جدیت ادامه دارد.
7496 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برنج کالاهای اساسی کنترل و نظارت گوشت گوشت قرمز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746278

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت