Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:03:54 GMT

حضور ویژه طلاب در سرزمین راهیان نور و پاسخگویی به شبهات

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۳۳۵

حضور ویژه طلاب در سرزمین راهیان نور و پاسخگویی به شبهات

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه «زیارت معرفت» رادیو گفت و گو با موضوع گزارشی از کاروان راهیان نور و با حضور حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج به روی آنتن رفت.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: راهیان نور یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های حفظ انقلاب و از عوامل ماندگاری انقلاب و تفکر انقلابی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در بسیج با اشاره به اینکه صفر تا صد حرکت راهیان نور فرهنگی و معنوی است افزود: درست است که راهیان نور آثار سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را به همراه خود دارد اما اصل این حرکت یک حرکت فرهنگی است.

این مقام مسئول گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در عرصه راهیان نور نسبت به عرصه‌های دیگر فعال‌تر است. با توجه به حساسیت شدیدی مقام معظم رهبری به اصالت روایت‌های که از سوی راویان در سرزمین‌های راهیان نور منتشر می‌شود و همچنین عدم بدعت و تحریف در روایات دفاع مقدس لذا عمده اقدامات ما مربوط به تأیید محتواست.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه مأموریت حوزه نمایندگی در زمینه تأیید محتوا مربوط به روایت راویان و کتابهای دفاع مقدس است افزود: علاوه براین، نظارت‌های عمومی به معنای رصد آسیب‌ها و معایب این حرکت ملی، مردمی و انقلابی در حوزه بهداشت، امنیت، ایاب و ذهاب و نحوه اجرای آئین نامه‌ها نیز از دیگر مأموریت‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در بسیج با اشاره به دیگر وظایف این نهاد برای حرکت راهیان نور در کشور گفت: ما مجموعه وسیعی به نام بسیج طلاب داریم و هزاران طلبه در حوزه راهیان نور فعالیت می‌کنند. حضور طلاب در یادمان‌ها و زیارت گاه‌ها، برنامه‌های پرسش و پاسخ، روضه خوانی، مشاوره، ارشاد، نمازهای جماعت و پاسخگویی به سوالات شرعی از جمله اقدامات فرهنگی است که حوزه نمایندگی در زمینه راهیان نور انجام می‌دهد.

وی بیان داشت: بسیج طلاب تقریباً در همه کاروان‌ها و اتوبوس‌های راهیان نور حضور دارد و اکثر کاروان‌ها از حضور طلاب بسیجی بهره مند هستند.

حجت الاسلام تویسرکانی همچنین به تلاش حوزه نمایندگی ولی فقیه برای ایجاد وحدت، همدلی، صمیمیت و معنویت و هم افزایی بین دست اندرکاران این عملیات بزرگ ملی اشاره کرد و گفت: دلجویی و تقدیر و تشکر از فعالان این حوزه و برطرف کردن کدورت‌ها و اختلافات سلیقه‌ای احتمالی در این مسیر از دیگر اقدامات این سازمان است.

کد خبر 4572060

منبع: مهر

کلیدواژه: طلاب اردوهای راهیان نور رادیو گفتگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است