Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@08:25:33 GMT

دعوت 3 گلستانی به تیم ملی والیبال مردان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۳۵۹

دعوت 3 گلستانی به تیم ملی والیبال مردان

دبیر هیات والیبال گلستان روز سه شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این اردو از 19 فروردین سال آینده در تهران آغاز می شود و صابر کاظمی بازیکن تیم زراعت بانک ترکیه در پست پشت خط زن‌ و سلیم چپرلی عضو تیم پیکان و فرهاد قائمی بازیکن تیم زراعت بانک ترکیه در پست دریافت کننده، نمایندگان گلستان در این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین مقدم راد اظهار داشت: این لیست 28 نفره برای مسابقات پیش روی تیم ملی در سال آینده است که کادر فنی، بازیکنان را با بررسی لیگ، عملکرد لژیونر‌ها در لیگ‌های خارجی و نشست با تعدادی از مربیان لیگ برتری انتخاب کرد.
تیم ملی والیبال ایران در سال پیش رو، خود را برای لیگ ملت‌های والیبال، انتخابی المپیک توکیو، جام جهانی و قهرمانی آسیا آماده خواهد کرد.
والیبال ریشه ای عمیق در گلستان دارد و ملی پوشان استان در سال های گذشته موفق به افتخارآفرینی زیادی در عرصه های معتبر جهانی و آسیایی شده اند.
حاج خوشگلدی و غیاث الدین صحنه، میکاییل یلمه، ابراهیم و عثمان سن سبیلی، شعبان چهارنایی، ادریس دانشفر، عبدالرحمان رئوفی، عظیم جزیده، پریز فرخی و خیلی های دیگر از ستاره های درخشان سپهر والیبال ایران و آسیا بودند که فرزند گلستان بودند.
فرهاد قائمی و صابر کاظمی آخرین افتخار آفرینان والیبال گلستان هستند که در بازی های آسیایی جاکارتا موفق به کسب مدال طلا شدند.
7333/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 المپیک ترکیه تیم ملی مردان والیبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: بازیکنان اردوی تیم ملی برای حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۷ سال جهان از ۳ تا ۱۰ شهریور راهی بلغارستان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند