Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین جلسه پویش اشتغال دکتری با حضور دکتر ازوجی مدیر کل سیاست گذاری اشتغال و تیمی از نمایندگان پویش دکتری در محل وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد که چارچوب و آئین نامه نهایی طرح اشتغالزایی پویش دکتری تنظیم و به وزارت کار ارائه شود.

بدین منظور اقدامات اولیه جهت جذب و پردازش ایده‌های ارائه شده در چارچوب اهداف طرح اشتغالزایی دکتری از طریق پویش دکتری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جنبه‌های اصلی رویکرد پویش، که از طریق وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حال پیگیری است، دریافت تسهیلات مالی دولتی در قالب اجرایی نمودن ایده‌های فناورانه کلان است.

در این خصوص رایزنی‌های لازم انجام پذیرفته و گام اول، تحلیل زمینه‌های فعالیت و انتخاب برترین ایده‌ها (بر حسبفناورانه بودن، سودآور بودن و درصد اشتغالزایی) و آمایش مسیر اصلی فعالیت است.

لذا در این مورد لازم است، کلیات طرح‌ها و ایده‌های فناورانه، جمع‌آوری و اجرایی شدن طرح‌ها امکان‌سنجی شود.

تا کنون قریب به هزار نفر فرم عضویت را تکمیل کرده و اطلاعات آنان طبقه بندی شده است.

همچنین نمایندگان پویش دکتری طی سال گذشته با مسئولین وزارت علوم از جمله دکتر غلامی و دکتر رسایی مشاور قائم مقام وزیر علوم، دیدار داشته و امیدوار است در ادامه؛ تلاش‌ها و فعالیت پویش دکتری مورد عنایت و حمایت‌های بیشتر وزارت علوم نیز قرار گیرد.

پیشرفت کشور مستقیماً وابسته به اشتغال قشر متخصص است و پویش دکتری تا تحقق این هدف، پیگیری جدی خود را ادامه خواهد داد.

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بارسلونا خواهد بود.

اشرف حکیمی همراه لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و امیدوار بود همراه همبازیانش در بازی خارج از خانه جواز صعود به دور نیمه نهایی را کسب کند.

برای شکست دادن بارسا چه کاری انجام می‌دهید؟ اشرف حکیمی در پاسخ به این سوال گفت:"ما می‌خواهیم برنده شویم، پس از اتفاقی که در پاریس افتاد، واقعاً می‌خواهیم این کار را انجام دهیم."

تاکتیک‌های پیش بینی شده؟

خوب تمرین کرده‌‌ایم، انگیزه‌ای برای صعود به نیمه نهایی داشته‌ایم. من در بازی رفت به دلیل محرومیت بازی نکردم. بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم برنده شویم. فردا زمان آن است که همه چیزمان را در زمین بگذاریم.

وضعیت امباپه چطور است؟

من او را مانند کل تیم با انگیزه می‌بینم. ما باید نتیجه را تغییر دهیم.

بعد از شکست 2-3 مقابل بارسا بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ما این ایده را داریم: ایجاد موقعیت‌های زیاد. ما فردا گل می‌خواهیم تا برنده شویم.

فصل جاری؟

مربی تلاشش را می‌کند، تغییر ایجاد کرده و در مورد خودم می‌دانید که در پست‌های مختلف بازی کرده‌ام. می‌نوانم در پست‌های مختلف در این زمینه به تیم کمک کنم.

لوئیس انریکه؟

او یک ایده برای بازی دارد: تسلط بر کل بازی، ایجاد فضاها، مثلث‌ها... او عجله‌ای برای حمله ندارد. ایده‌های او بسیار واضح است و این در هر بازی منعکس می‌شود.

ترس از چگونگی استقبال تماشاگران از پاری سن ژرمن؟

ما 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن هستیم. باید نشان دهیم که خوب هستیم. هواداران نمی‌توانند بازی را تغییر دهند.

اطلاعات دمبله درباره بارسا؟

او بارسا را خوب می شناسد، اما همینطور مربی‌ آن‌ها هم دمبله را خوب می‌شناسد. ما باید تمرکز داشته باشیم، همان سبک بازی را انجام می‌دهیم و باید کنترل بازی را در اختیار بگیریم.

دیگر خبرها

  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد/ ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودرو
  • نمایش سفر به خورشید تولیدحوزه هنری در سوق لنده و دهدشت اجرا شد
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت