Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جسد زن جوان درسیلاب روستای حسن آباد میاندورود گهرباران کشف شد.

به گزارش رکنا، عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: امروز خبری مبنی بر کشف جسد زن جوان در سیلاب روستای حسن آباد میاندورود به پلیس ۱۱۰ و پزشکی قانونی شهرستان ساری اطلاع داده شد.

وی افزود: یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی شهرستان برای پیگیری و علت مرگ به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی گفت: جسد این زن جوان از پاسگاه گهرباران در حال انتقال به پزشکی قانونی ساری است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: علت مرگ این زن جوان پس از آزمایش‌ها و کالبدشکافی متخصصان پزشکی قانونی استان اعلام خواهد شد.

شهرستان میاندورود یکی از شهرستان‌های استان مازندران به مرکزیت شهر سورک است ، این از غرب به شهرستان ساری و از شرق به شهرستان نکا ارتباط دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث جوان بوی تعفن جسد زن حسن آباد روستای عکس فیلم حادثه پرونده جوان بیمارستان خودکشی زندگی اصفهان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران