Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کوین سوجیهارا در پی رسوایی‌های اخلاقی اخیر از پست خود به عنوان ریاست هیئت مدیره کمپانی برادران وارنر استعفا داد، ماجرای رسوایی او از این قرار است که او با بازیگر انگلیسی به نام شارلوت کرک روابط غیر اخلاقی داشته است که با استفاده از نفوذش به او وعده بازی در محصولات کمپانی برادران وارنر داده است، اما در نهایت پیامک‌هایی که بین آن‌ها رد و بدل شده است، پنهان نماند و به رسوایی سوجیهارا منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوجیهارا بعد از این رسوایی چندین بار از اشتباهاتش عذر خواهی کرده بود و در جدیدترین صحبت هایش در مورد استعفا می‌گوید: ادامه کار من در کمپانی برادران وانر موانعی را برسر راه این شرکت به وجود خواهد آورد و موفقیت آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد و استعفا بهترین گزینه است.

جان استنکی، رئیس بخش وارنر مدیا شرکت برادران وارنر نیز گفت: استعفای کوین به سود تمام کارمندان و همکاران در این کمپانی است چرا که او به خوبی میداند که اشتباهاتش رو آینده وارنر و موفقیت‌های آینده ما تاثیر خواهد گذاشت، اما در هر حال او در موفقیت‌های بزرگی که کمپانی در ۲۵ سال اخیر به دست آورده است سهم مهمی داشته است و به همین خاطر از زحمات او تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد. در این مراسم، سرخابی ها به صورت رسمی به کنسرسیوم های صنایع پتروشیمی و بانک ها واگذار شدند.

در لحظه امضای قرارداد واگذاری باشگاه استقلال، مدیران مختلف از پنج شرکت پتروشیمی پارس، خلیج فارس، بوعلی سینا، بندرامام خمینی (ره) و شهید تندگویان حضور داشتند و با امضای آنها، رسما آبی ها به کنسرسیوم مذکور واگذار شدند.

طبق اعلام مجری برنامه، نفرات زیر و به نمایندگی از شرکت ها خود، قرارداد واگذاری استقلال را امضا کردند:

پتروشیمی پارس: سیاوش میرحاجی به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و مهدی حسین پور عضو هیئت مدیره
شرکت پتروشیمی بوعلی سینا: اردلان صداقت زاده قائم مقام مدیرعامل، محمد رحیمی پور رئیس امور مالی
شرکت پتروشیمی بندرامام خمینی (ره): سپهدار انصاری نیک مدیرعامل و حجت الله دیناروند عضو هیئت مدیره 
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان: سیدرضا قاسمی شهری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و سعید مسعودی زاده عضو هیئت مدیره 
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس: عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و بیژن چگینی عضو هیئت مدیره

دیگر خبرها

  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد